mandag 19. oktober 2009

Det er kaldt her!

Dette blir et kort innlegg. Skal på treningssenteret nå om 5 min ;)

Første ordentlige skoledag etter Pilares i dag. Helt greit i grunn. Bortsett fra at nå er det virkelig kaldt! Og folk spør om jeg er blitt brun :p haha Det sto frostrøyk ut av munn i dag tidlig da jeg gikk til skolen, nei, jeg er ikke blitt brun..

Det er en sånn regel her fortalte Ana. sentralvarmesystemet i blokka blir ikke skrudd på før 1.november. Altså, litt over 10 dager i kulda! Skikkelig kaldt inne. Vinduene i Spania er IKKE bygget for å tåle kulde. kjenner det blåser når jeg står nerme dem. Sitter under et teppe nå, men ullsokker, skjerf og tykk hettegenser (Runa og Jesper-genseren, for de som vet hvordan den ser ut ;). Har faktisk fått gjort endel matte i dag. Må få øvd littegrann. Har prøve på torsdag, men jeg har egentlig ikke noe tro på at jeg består. Uansett, har som mål å ikke få 1. hehe


Bare se på dette bildet her, det ser kaldt ut ikke sant? Omtrent så kaldt er det i Zaragoza nå. Føles sånn i hvertfall.

5 kommentarer:

  1. Haha, jeg fryser også! Skulle ønske vi også hadde hatt litt fiesta her, men neida..

    SvarSlett
  2. Da er vi to! Det kommer nok skal du se ;) Ana sa vi har fiesta i alle månedene unntatt februar. Men da har jeg bursdag, så da er det greit:p hihi

    SvarSlett
  3. Pilares høres gøy ut! Litt russetid eller er det for alle? Hjemme er alt bra. Farmor er vel installert på Berger, og snart er Fredrik og Linn på plass i Villa'n på Fjordvangen. Vi samles på østsiden!

    SvarSlett
  4. Hei Runa

    Ja, i syden fyrer de etter dato og noen steder etter klokka også. Det bir vel ekstra kaldt nå Pilares er over, ekstra forsyninger av klær++ er på vei. Du som er viking for holde ut. Klem fra pappa

    SvarSlett
  5. Tante Kari: Vi holder stand på Nesodden-vest ;) hehe Nei, Pilares er for alle. Men det er jo bare de som er litt eldre som får være ute på natten. Det er opplegg for barn også med tivoli, sirkus osv på dagen.

    Pappa: Ja, det skal være visst:p De tar det ikke på feelingen i hvertfall. Gleder meg til klærne kommer! Begynner å haste nå. hehe Det med viking hører jeg hele tiden. Jeg sier jeg synes det er kaldt og da får jeg bare høre; men du er jo fra Norge, er det ikke mye kaldere der da?? Eh jo, men det betyr ikke at jeg ikke fryser når det er 5 grader, vind og ikke har vinterklær fordet :p haha Men jeg overlever, jeg er jo tross alt viking. Stor klem <3

    SvarSlett