fredag 16. oktober 2009

Reisebrev og Ugg

I dag har jeg sovet lenge!! Hjelp! Jeg som hadde tenkt å få skikkelig masse ut av dagen, også våkner jeg ikke før klokka er halv 3 :p jaja.. Har egentlig brukt det meste av dagen på og ordne ting. Har sendt noen mailer med Teresa (områderepresentant), har skrevet et reisebrev til Aspect, noe jeg anbefaler flere til å gjøre. Husker jeg spesielt savnet reisebrev fra Spania da jeg skulle søke, så bare skriv littegrann om hvordan det er å bo her osv, så de kan legge det ut på hjemmesiden sin.

Har også funnet en hel haug med tall, nummer og navn som trengtes for at mamma skal kunne overføre penger for å betale for turen til Barcelona i desember. Gleder meg skikkelig! Håper det blir er bra tur :)

På ettermiddagen gikk jeg ut for å se litt i butikker, og lete etter noen varme gensere. Men jeg fant ingenting jeg likte noe særlig, så venter heller en stund, til de får mer i butikkene. Også kommer det en pakke fra Norge snart med vinterklær, så vet ikke egentlig helt hva jeg trenger. Mamma skal sende Uggsene mine da, gleder meg skikkelig til de kommer! Kan ikke si at jeg synes Uggs er spessielt fint, men halo! Hvem bryr seg når det føles som å gå barbeint på stranden når man har dem på? Mykt, deilig og varmt :D


Gleder meg til jeg kan stikke beina ned i disse igjen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar