torsdag 8. oktober 2009

Har det vært valg i Norge enda?

Nå vet jeg virkelig hvordan det er å være utenfor Norge for lenge! Jeg visste ikke at valget hadde vært!! Det er jo dritlenge siden! Haha, kjedet meg litt, så tenkte jeg skulle gå inn på VG nett, og da så jeg at det sto så mye om Ap. Spurte Anniken og Birte om valget hadde vært enda, og de bare: eh.. ja, det var vel i midten av september.. Har ikke lest norske nyheter på år og dag, noe som nå har gitt utslag.. Så vet dere det ;) Skjer det noe spennende hjemme i Norge, så make sure dere sier ifra til meg om det. hehe

2 kommentarer:

  1. Haha, utvekslingstudenten fra Norge som er her saa et eller annet om valget og jeg visste ikke engang at det skulle vaere valg i aar! LITT flaut, men godt aa hore jeg ikke er alene om aa ikke lese norske nyheter :P
    Flott blogg du har :D

    SvarSlett
  2. Haha tuller du? DET hadde jeg i hvertfal fått med meg ;) Men det er fort gjort å ikke få med seg sånne ting ja. Tusen takk :)

    SvarSlett