mandag 5. oktober 2009

terminslutt - 26.Mai!


Jadda.. Da var det ny skoleuke. Dagen i dag gikk sånn halvveis fort. Er helt sykt, men jeg får skikkelig soveannfall midt i timen. Har aldri opplevd lignende i Norge før. Men det har kanskje med at timene i Norge ikke er SÅÅÅ kjedelige? Også skjønne jeg jo stort sett hva lærerene sier hjemme. Er så lett og drømme seg helt bort. To sekunder uten full konsentrasjon, og jeg tar meg selv i og tenke på helt andre ting. Veldig typisk at det er morsomme ting som har skjedd før, så da sitter jeg ofte og småler for meg selv. Får litt rare blikk innimellom, men noe må jeg da gjøre for å holde meg våken.
Begynner å ta seg opp emd lekser nå også. Har enda ikke hatt noen prøver og har ikke hatt noen innleveringer av arbeid. Eller, de andre hadde en innlevering her for litt siden, men jeg hadde ikke fått med meg at vi hadde lekser en gang, så den slapp jeg :p Vet at etter Pilares (uka med vill festing, neste uke) kommer det noen prøver.
Ellers fikk vi skoleruta i dag. For de som ikke vet hva en skolerute er, er det der det står når det er feriedager, når en slutter osv. 2*bachillerato (som jeg går) har terminslutt 26.Mai!! Får en deilig, lang sommer nesteår :D
Nå skal jeg bare få gjort litt lekser mens jeg lar maten synke, og så tenker jeg at jeg tar en tur bort til treningssenteret etterpå.
Prekast!
Her er noen bilder fra de siste dagene.
Anniken og Birte. Anniken bodde hos Ana i fjor. Birte er kusinen til Anniken. Var ute og så på kirker, caféer og fine handlegater.

Her er den ene kirken vi var og så i.

Samme kirken, bare litt på avstand.


Dette er fra kvelden vi dro ut. Ble bare tatt ett bilde den kvelden, og det var dette.

3 kommentarer:

  1. Aaah, drømme seg bort i timene:)), det ha jeg gjort noen ganger:)

    Og forresten: HVA?!! Ingen innleveringer eller prøver ö jeg gar hatt 5 prosjekter og jobber med 2 presentasjonen nå!!:( i tillegg har jeg skrevet ett essay,... Sukk..

    Hilsen en Mathilde som lengter etter mer fritid <3

    SvarSlett
  2. Det betyr ikke at jeg har mer fritid da, selv om jeg ikke har lekser :p Må jo sitte og oversette alt som har skjedd i timene på skolen, når jeg kommer hjem, bare for å skjønne litt mer av hva som foregår på skolen ;)

    Men det er jo veldig deilig og ikke ha lekser i tilegg til det:)

    SvarSlett