fredag 23. oktober 2009

Fredager er ukas beste dag! :D

Fredager er helt klart min favorittdag i uka! Kjempekos på skolen, og alle er så glade og fornøyde, fordi det er helg. Og da jeg kom hjem sto det en stooor pakke og ventet på meg. Åpnet den, og der var vinterklærne mine, som mamma sendte for 2 uker siden :) Deilige jakken min, støvletter, tjukke gensere, joggebukse, godteri m.m. Jeg ble så glad! Hannah og jeg hadde bestemt oss for å dra til Low-prize-heaven i dag (ja, Anniken, Susanne og Birte, jeg mener Primark). En butikk som er virkelig billig! Kjøpte en paraply og noen hansker, så for min del var det egentlig ikke noe poeng å dra så langt med buss bare for det, men Hannah hadde ikke vært der. Men det var derimot noen støvletter på Bershka jeg kjøpte. Har sett på dem flere ganger, og har tenkt en stund på å kjøpe dem, og i dag slo jeg til. De er svarte, uten hel, og går til over kneet. Jeg kan eventuelt brette ned kanten, så de går til under kneet også. Superfete!

Og gjett hva som ventet meg da jeg kom hjem! Enda en pakke! Den inneholdt enda mer godteri (kommer til å spise meg feit på norsk godteri her nede, hehe men jeg klager ikke, for jeg elsker nosrk sjokolade), og et utrolig, fantastisk morsomt og nydelig brev fra min kjære Ina! Tusen, tusen takk Ina! Det var utrolig morsomt og lese. Satt og lo for meg selv da jeg leste "så jeg kan klemme deg hardt, og gjøre en sånn skjelving og si "iiii" som vi pleier" :D Du er så nydelig! Savner deg veldig! Og ja! Jentetur til sommeren med alle girls´a er definitivt noe vi skal! Gleder meg allerede <3

Og nå sitter jeg her, med godteri, masse vinterklær, nye støvletter (og gamle støvletter, som er minst like fine, og som jeg tror mamma pusset med skokrem og ordnet før hun sendte dem. Tusen takk!), brev og et stort smil om munnen :)

Denne helga blir en rolig helg tror jeg. Alle jeg snakket med i dag skulle enten til andre landsbyer rundt Zaragoza og besøke familie, eller så skulle de være hjemme og studere. De tar dette siste året på videregående virkelig seriøst her nede. De studerer jo hele tiden! Men da får jeg jo tid til og studere litt jeg også i morgen. Og se på GossipGirl selvfølgelig. Tror ikke det finnes noen som ikke har fått med seg at jeg ser på Gossip Girl nå. Har jo skrevet det minst 100 ganger på bloggen. hehe

Ps. Bilder av de nye støvlettene kommer i morgen tror jeg. Føler at det blir litt for dumt og ta masse bilder av dem nå, så venter til jeg er alene i huset. hehe Men dere må jo få se hvordan de ser ut.

6 kommentarer:

  1. kjøpte du ikke noe på primark da ? :P sant den var stor? ha en god helg :-) - Brte

    SvarSlett
  2. jo, det glemte jeg å si hehe.. Jeg kjøpte en paraply og noen vanter. Var der en tur med Susanne også, og da kjøpte jeg mer ;) Men jeg kan ikke måle meg med deg og Anniken! haha

    SvarSlett
  3. Vi har ikke Primark her i Valencia !!! Og jeg har også sett på de støvlettene, Runa !! De er kjempefine !!! Stor klem !

    SvarSlett
  4. Så dumt da. Du får komme på besøk til Zaragoza, så kan vi ta oss en tur på Primark vet du ;) hehe Ja, jeg synes de er dødsfine!

    Stor klem <3

    SvarSlett
  5. Primark ja, SAVN!
    Det er så kjekt å få pakker! Og brev for den saks skyld. Varmer utrolig :D Skjønner at du er glad

    SvarSlett
  6. hihi Ja, det er virkelig lykke når det står en pakke eller et brev og venter på meg når jeg kommer hjem fra skolen :)

    SvarSlett