mandag 26. oktober 2009

Piano! Endelig :D

I dag var det hardt å stå opp! Klarte nesten ikke hive beina utenfor sengekanten, men tilslutt så måtte jeg jo. Skolen gikk greit fort, og da jeg kom hjem spiste vi suppe til Comer.

Det jeg egentlig skal fortelle er at jeg endelig har fått spille piano igjen! Har ikke spilt på litt over 2 måneder nå! Vi spurte rektor om det var mulig å låne pianoet etter skolen, og det fikk vi! Så nå kan jeg gå til skolen og spille der så mye jeg vil :D Kjempegøy å spille igjen, og jeg hadde ikke glemt noe særlig. Men fikk bare spillt de sangene som jeg kan By heart, så fikk ikke spillt alt. Men pappa skal scanne noen noter fra bøkene hjemme, så da blir det bra :) Hannah spiller også piano, og hun har noter fra Twilight, og mange andre av mine yndlingskomponister, så jeg får låne dem også. Det var såååå gøy å spille igjen! Made my week! :D


Gjett om jeg har savna dette her a! :D

Dere aner ikke hvor lykke dette var :)

Hannah var skikkelig flink hun også. Og hun hadde masse fine noter til nydelige sanger! Mens hun satt og spilte gjorde jeg lekser. Var veldig behagelig å høre på.

Fikk forresten pakke av mamma og pappa nå også! Der var uggsene mine, tøfler, amta fra 16.oktober og Gera (kosebamsen min som jeg greide å glemme igjen hjemme.. Kom ikke på det før jeg satt på flyet, og da var det litt sånn som i filmen "hjemme alene" når moren oppdager at Kevin er glemt igjen hjemme: Gera! Jeg glemte Gera! ) Det var gøy å lese om OD-dagen i avisa. Også kjenner jeg jo alle det var bilde av der. Morsomt. Uggsene og tøflene kommer nok godt med når det blir kaldere her. Men i dag var det faktisk ganske så varmt. Kunne gått i t-skjorte da jeg gikk hjem fra skolen (selv om jeg ikke gjorde det). Temperaturene går så utrolig opp og ned for tida. Noen dager er det så kaldt at jeg holder på å fryse i hjel, og andre dager er det kjempevarmt. Det er sikkert bare nå i overgangen. Om 2-3 uker er det nok ganske så kaldt igjen.
Hilsen Runa!

6 kommentarer:

  1. Hei Runa

    Noter er sendt pr. E-mail, men vil du egentlig ha på papir?

    Klem fra Pappa

    SvarSlett
  2. Ja, det hadde jo vaert best paa papir, men du trenger vel boka selv? Om du ikke kan kopiere og sende pr SnailMail da ;) Men skjonner jo at dere ikke orker sende alt mulig hele tiden.

    Klem Runa

    SvarSlett
  3. Høres ut som tiden flyr for deg der nede.
    du merker at det ikke er så mye som skal til for å bli glad? Sånn var det vertfall med meg =) Piano, pakker...

    SvarSlett
  4. Ja, tiden går mer enn fort nok! :) Nei, det skal virkelig ikke mye til. Hjemme er alt en selvfølge, men her skal det bare en firkløversjokolade eller en sang på pianoet til, og jeg er smørblid resten av dagen, om ikke uka :D haha

    SvarSlett
  5. Runa, hvordan kunne du glemme Gera?? Du glemte jo aldri den hunden når du var mindre. Kan huske den fra flere anledninger uten å engang prøve :)

    Håper forresten at du har det finfint i Spania! Du kommer til å være super skilla i spansk når du kommer hjem. *misunnelig* :P

    Klemmer fra Rikke :)

    SvarSlett
  6. Nei, jeg vet sannelig ikke :p Var ganske stressa og sånt siden jeg måtte si hade til Jesper og alle osv. Også lå han under dyna i en krok tenker jeg. Men nå er han med meg :D Så da er alt vel. hihi<3

    Jeg har det veldig fint! Gleder meg til jeg er superskilla! Det er definitivt ikke enda.. haha

    stor klem <3

    SvarSlett