tirsdag 13. oktober 2009

De siste dagene :

Var ute med de spanske jentene på søndag, men jeg var så sliten at jeg ikke orket være ute så veldig lenge. Da hadde jeg vært ute til halv 6, tre dager på rad. Så dro hjem i 1 tiden. Har noen bilder fra kvelden. Var på en konsert med noen jeg aldri har hørt om, og ikke husker navnet på også. Tror jeg skal på konsert med Amaia montero på fredag, sammen med Ana og noen venner av henne. Hun har en helt fantastisk fin sang som heter Quiero Ser. Skulle vise den til min søster i Norge, men filmen er visst ikke tilgjengelig på Youtube i Norge. Men dere som er i Spania nå kan jo se den.
Her er alle jentene som var ute på søndag:)

Alicia og jeg

I går var jeg bare hjemme hele dagen og sov, og slappet av. Litt utpå kvelden kom Susanne og vi stakk ut for å se litt. Spiste en kebab og så på El Virgen del Pilar. Det er en liten statue som sto på toppen av et digert tårn med blomster, som folk har kommet med hele dagen. Etter at vi hadde sett der, dro vi til Vips (uttales Bipps) og kjøpte kjeks og VOSS-vann. Tror vannet kostet 25 kroner. I Norge betaler man jo over 100 kroner, gjør man ikke? Uansett.. Da vi kom til kassen og skulle betale for hver vår flaske sa hun i kassen "har de vunnet i lotto eller??" Hun trodde tydeligvis ikke vi snakket spansk. Ikke at jeg hørte at hun sa det, men Susanne sa det ettrpå. Vi dro i hvertfall hjemover etterpå, og satt oss til med GossipGirl. Så et par episoder og Susanne dro fra meg i 4tida på natta. Så det gjorde jeg i går da.


Virgen del Pilar på toppen av blomstene, og kirken ved siden av.

Vann fra Voss! Det smakte faktisk som norskt vann, så det var en liten opptur:) Nå vet jeg hva jeg skal gjøre om jeg føler meg deppa:p Kjøpe vann fra Norge

Dette er egentlig fra en annen kveld, men jeg tenkte jeg kunne ta det med. Tony (venn av Ana), Bego (hun jeg egentlig skulle bodd hos) Og meg.

Også helt til siste tenkte jeg å ta med et bilde av Susanne. Dette er også fra en annen dag, men siden jeg var så godt i gang med bilder, tok jeg med det også :)

2 kommentarer:

  1. Det virker som du lever et veldig sosialt liv! Og morro ikke mist :) Hadde vaert interresant aa hore om hvordan det gaar med aa bli kjent med folk og hvor naere venner du har faat og lignende :D
    Kos deg videre <3

    SvarSlett
  2. Hilde: jeg føler ikke at det er så veldig sosialt, men det er kanskje det? Skal skrive et innlegg om det :) Takk det samme <3

    SvarSlett