fredag 16. oktober 2009

Amta.no

Joda, nå skal dere høre. Satt og leste Amta (Akershus lokalavis) på nett, og fikk den utrolige ideen om at det hadde jo vært supert om de skrev en reportasje om utveksling. Det er jo tross alt rundt 3o av Nesoddens innbyggere som er ute dette året. Så derfor skrev jeg likesågodt en mail til Amta og spurte om dette. Sa at jeg mer enn gjerne skrev reisebrev om opplevelser og ting som skjer her i Spania.

Jeg tok meg den friheten til å si at det nok er andre fra Nesodden som gjerne gjør det samme. Veldig spennende og lese fra hva som skjer i India, Frankrike, England, USA og Canada :)
Skal holde dere underrettet på om dette blir noe av. Og om det skulle bli nødvendig med noe reisebrev fra oss som er ute, så vil dere det gjelder høre fra meg.

Klem Runa <3

8 kommentarer:

  1. Jeg ble faktisk intervjuet av en fra Amta for et par uker siden.. vet ikke hva som skjedde med det :P

    SvarSlett
  2. haha åja, det fikk jeg ikke med meg:p kanskje de gjør noe ut av det når de får flere hendvendelser? Amta er amta.. Alt tar tid ;)

    SvarSlett
  3. Det hadde vært en god ide, så alle smarte førsteklassinger kan søke også, etter de har lest om alle de snasne oppelevelsene vi har hatt/kommer til å oppleve :)

    SvarSlett
  4. Det er en god ide, Runa! Jeg har lenge tenkt å foreslå det for deg, men jeg har ikke husket å si det til deg.Kommer bare på det når jeg leser Amta og ikke er på PC. Nå er håndballsesongen kommet igang for Olav, første hjemmekamp i morgen. Klem mamma

    SvarSlett
  5. Astrid: Ja, ikke sant. Det var det jeg tenkte også. Men vi får se om det blir noe av. Vet jo ikke om de kommer til å skrive noe enda.

    Mamma: Vi snakket jo om noe sånt før jeg dro, men det ble aldri til åt jeg sendte noen mail. Men nå har jeg gjort det i hvertfall:)

    SvarSlett
  6. Og jeg som endelig trodde vi fikk fred fra det utvekslingsmaset!

    Neidaaaa! joda. neida. bare litt:)

    SvarSlett
  7. haha, Og jeg som trodde dere savnet oss litt :p Men neida, joda, neida, eller kanskje litt? :D

    SvarSlett
  8. det hadde vært kult! smart tenkt Runa! ;)

    SvarSlett