søndag 25. oktober 2009

Snapshot fra Skype

To snapshot fra skypesamtaler ;)
Mr. Boyfriend sitter meget fornøyd borte i England:) Ny familie, nye muligheter!

Og frøken Erlandsen :) Du er fantastisk Amanda! Digger bildet! Må le HVER gang jeg ser det, for du er så søt. haha Og til dere som ikke kjenner Amanda, hun tåler at jeg legger ut dette bildet. Er ikke sånn som legger ut sykt lættis bilder av folk, om jeg ikke er nesten 100% sikker på at de har selvironi nok til å tåle det. Sjarmtroll, det er det du er :)


7 kommentarer:

  1. Nei, hun bodde her i fjor. Så var hun bare på besøk i helga :)

    SvarSlett
  2. Haha hva faen Runa? :) Det var vel ikke så snillt mot meg? Hva er så rart med bildet av amanda a? Hun ser jo vanlig ut... :p

    JESPER <3

    SvarSlett
  3. Cathrine: Aha, da skjønner jeg ;)

    Jesper: Jeg syntes du var søt jeg <3 Amanda, nei hun ser jo bare sånn ut.. Ikke noe å gjøre med det;) hehe <3

    SvarSlett
  4. hehe:) ååww, jeg liker meg selv best sånn, når jeg ikke gjør meg til og bare er meg selv.. :)

    SvarSlett
  5. Ja, det er da du er penest Amanda :) Men sånn seriøst, du er helt nydelig på dette bildet! <3 *sjarmtroll*

    SvarSlett