onsdag 28. oktober 2009

Teater med klassen

Huff, hele familien og alle spanjolene samtidig er slått ut med influensa (og nei, ikke svineinfluensa). Jeg har hatt vondt i hodet i hele dag, og hoster hele tiden. Stakkars Hannah, hun gikk på skolen i dag, til tross for at hun ikke følte seg så bra. Og så bestemte hun seg for å gå hjem etter 1.time, men det var ikke bare bare. Hun måtte først få tilatelse av skolen, og så måtte de ringe områderepresentanten og Ana. Det endte med at Ana måtte komme og hente henne på skolen, selv om det bare tar 10 min å gå. Det er drittstrengt her! Heldigvis er det bare for de som går ESO (ungdomskole). Jeg går Bachillerato (vidr.gående), så jeg kan egentlig komme og gå som jeg vil. Ikke at jeg skulker eller noe, men om jeg skulle bli syk, så kan jeg bare gå hjem uten at det blir noe mer styr ut av det.

I dag var hele trinnet på teater. I Lengua (spansk) har vi hatt om Antonio Machado, som var en veldig stor poet her i Spania. Diktene ble lest og sunget. Egentlig litt kjedelig, men bedre enn vanlig skole i hvertfall :) I morgen skal vi ut av Zaragoza på en annen ekskursjon. Jeg vet faktisk ikke hva det er vi skal se på, eller hva vi skal gjøre. Det jeg vet er at jeg må opp en time tidligere enn vanlig, og at jeg ikke kommer hjem før klokka er rundt halv 8 igjen. Det blir sikkert gøy :D

Var en tur borte på skolen i dag og spilte piano. Fortsatt like morsomt!



Madalina og meg. Stein, dette er hun som syntes du var så kjekke ;)

Madalina

Meg og Martha

Erika, Xiomara og Martha

Helt til sist må jeg bare ta med dette bildet av melken vi har i kjøleskapet. Synes det er så hippiemelk :p

2 kommentarer:

  1. Så fin du var på bildet. Gleder meg til jeg kan låne klærne dine igjen;)

    SvarSlett
  2. Åh takk :) Haha, ja jeg merker at gardeoben min er redusert, nå som jeg ikke har din som backup om jeg ikke har det jeg trenger. <3

    SvarSlett