søndag 4. oktober 2009

Baren til Ana

I går ble (som sagt) dagen brukt til å se på GossipGirl og lese litt i den spanske boka mi. Snakket med en jente i klassen og hun sa at det skjedde veldig lite denne helga, siden nesten alle skulle bort. Derfor trakk jeg meg heeeelt tilbake og bare koste meg med de siste episodene av GossipGirl. Iløpet av neste uke tror jeg at jeg må finne sesong 2, for hva skal jeg gjøre neste helg, om jeg ikke har det? Kan vel egentlig drøye den litt, for neste helg er det nemlig Pilares! En fiesta som varer i over en uke:p det er sykt!

Ellers så satt jeg oppe og ventet på at Anniken og kusinen hennes skulle komme i går. Da klokka nermet seg 1 (på natta) kom de endelig. Da hadde jeg sovna på sofaen i 2 timer . hehe stakars jenter, de hadde reist i 14 timer! Byttet fly og kjørt buss fra Madrid. Men ut skulle vi forde. Så da klokka var litt over 1 dro vi ut på byn. Og slapp av, det er absolutt ikke uvanlig her! Første vi gjorde var å gå til baren der hvor Ana jobber :) Hadde ikke vært der enda og sett henne i aksjon, så det var litt gøy. Ana hadde jo heller ikke fått hilst på Anniken enda, så hun syntes jo det var ekstra morsomt tror jeg. Selv om hun hadde masse å gjøre tok hun seg tid til å stå å snakke litt med oss. De norske jentene er kjempehyggelige! :D Møtte tilfeldigvis en av jentene i paralellklassen min. Anniken og henne snakket endel sammen. Utrolig morsomt og høre at Anniken snakker flytende nå. Da får jeg litt håp jeg også :p

I dag har jeg vel egentlig bare sovet lenge, spist frokost og nå sitter jeg med mattelekser. Deilig at jeg endelig skjønner litt hva det går ut på, selv om det selvfølgelig er ganske vanskelig. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre utover dagen, men det blir sikkert litt lesing og lekser også finner vi vel på noe gøy i kveld.

4 kommentarer:

  1. Haha, det deilige med matte er at når man først har forstått det så kan man gjøre den "på norsk", trenger ikke språket for å gjøre alt riktig! Høres jo ut som at du har det ganske så bra, fortsett med det!

    SvarSlett
  2. Åååh !!1 Høres ut som om dere koser dere !!! Hils Annidoddi og BT !! <3 Og si til BT at jeg var litt emo i går, så orket ikke svare på norske meldinger :-p

    SvarSlett
  3. Hei!:D
    Tenkte bare jeg skulle si at hvis du ikke planlegger å kjøpe sesong 2 av Gossip Girl, kan du se det på www.ch131.com eller www.surfthechannel.com ;)
    Jeg leser forresten bloggen din fast, er utrolig morsomt å lese hvordan du, og alle de andre som reiste til utlandet har det:)

    SvarSlett
  4. Regine: Ja, når man forstår det, så er det jo greit ;) Men det er bare det da, ikke alltid like lett og forstå når læreren forklarer én gang, på spansk, og så går han videre til neste tema. De legger virkelig opp til å gjøre lekser hjemme. Læreren er der til å forklare hvordan det skal gjøres, men en må øve på det hjemme. MEN, jeg har det bra og koser meg masse :)

    Mariell: Jeg skal hilse! Akkurat nå er de ute på shopping tror jeg ;) De snakket i hvertfall om det i går, og da jeg kom hjem fra skolen i dag var de ikke hjemme.

    Kristine: Hei! Ja, det skal jeg sannelig gjøre tror jeg :D Da slipper jeg bruke penger på å kjøpe noe jeg bare skal se én gang likevel. Takk! Så hyggelig at du leser bloggen fast. Gøy og vite at det faktisk er noen som leser det jeg skriver. Du får rope ut om det er noe du lurer på ;)

    Hilsen Runa :D

    SvarSlett