onsdag 14. oktober 2009

komentarer..

Det er så fantastisk gøy og sjekke bloggen sin, og se at innleggene man kanskje brukte over en time på å skrive, har fått massevis med kommentarer! Veldig synd at det egentlig er svært sjelden noe sånt skjer.. Synes folk kan bli flinkere til og kommentere. Ikke bare på min blogg, men på alles.. Bruker lang tid på og oppdatere dere hjemme, og da synes jeg det minste dere kan gjøre er å skrive en liten kommentar :) Blir glad for alt. Uansett om det er fra noen jeg kjenner, eller noen som bare har kommet over bloggen min. Fortell om hva dere vil høre om, noe spesielt dere lurer på? Eller bare hva som helst egentlig..

Hilsen Runa

5 kommentarer:

  1. Helt enig og kunne ikke sagt det bedre selv.

    SvarSlett
  2. Slenger meg på bølgen; helt enig !!

    SvarSlett
  3. Haha, ja ikke sant! Så gøy å lese om alt du gjør der, kanskje det var Spania jeg skulle dratt til :p

    SvarSlett
  4. Det er bra Mariell! Kommentarer er gøy :)

    Regine: Så bra du liker å lese om det som skjer her, men det er helt klart mange, lange kjedelige timer også :p

    SvarSlett