søndag 11. oktober 2009

Pilares dag 2.

Ja, egentlig så er vi jo på pilares dag 3, men skriver for i går. Prioriterer ikke å skrive blogg når jeg kommer hjem halv 6 om morgenen..

Var ute med Susanne i går, noe som var veldig gøy :) Vi dro til parros, der hvor Ana jobber og hilste på henne og så på livet der. Spiste Rullekebab med kylling og hadde det kjempegøy.

Vi møtte noen venner av Ana også som var på Parros. Begoña, Tony og en jeg ikke husker helt hva heter. Begoña er jo hun jeg egentlig skulle bodd hos, og jeg trodde det skulle være litt kleint og møte henne. Følte at det var litt det også i starten, men nå synes jeg hun er kjempe hyggelig og søt. Våkna i dag av et kjempeleven utenfor vinduet mitt. Da var det et slags mega-korps som gikk forbi utenfor. De spiller korpsmusikk, men du kan gange tempoet med 10, og så kan du forestille deg at at de går forbi rett utenfor vinduet mitt. Ja, jeg våkna :p

Eller har jeg bare tatt det veldig med ro til nå. Det er det de gjør. De er ute hele natten, og mange også til langt ute på dagen. Tony kom nettopp hit nå, og han sa han ikke hadde sovet i det hele tatt. Så de fleste sover på dagen, gjør enten lekser, eller andre ting som må gjøres på ettermiddagen, og så går man ut i 11 tiden igjen. Hele uka. Kommer til å være mer sliten etter ferien enn det jeg var før. Men det er jo veldig gøy, også er det utrolig morsomt og ha opplevd en skikkelig spansk fiesta.

2 kommentarer:

  1. Pilares høres gøy ut !! Jeg gleder meg til det er Fallas her i Valencia !! Vi satt faktisk og så på TV, og da filmet de fra Pilares i Zaragoza !! Kos deg videre denne uken !! Stor klem <3

    SvarSlett
  2. Det er ganske morsomt! :) Du kommer nok til å synes det er kjempegøy med Las Fallas! Takk det samme. Stor klem <3

    SvarSlett