lørdag 24. oktober 2009

Bilder og vasking

I dag har jeg virkelig vært litt effektiv! Sto opp klokken 10, og skulle egentlig på treningssenteret. Men halsen var snurpet sammen med nesa, stemmen var rusten, og mandlene på størrelse med egg, så jeg bestemte meg for å bli hjemme. Men Hannah dro, noe som passet meg utmerket, for da var jeg alene og kunne ta bilde av mine nye fine støvletter. Haha.. Tok også ut alt under sengen, og alt som sto på gulvet. Så fikk jeg kostet opp det værste. Her snakker jeg ikke om små dvergveddere nei, det var rettere sagt belgiske kjemper under senga! De som kjenner kaninraser, vet hva jeg snakker om.. Så, etter å ha kostet opp alle kaninene, vasket jeg gulvet til og med. Det var overhengende fare for å få astma her inne, så jeg fant ut at jeg bare måtte gå til angrep i dag. Det var enten meg eller kaninene, og jeg vant!

Nå kan jeg sette meg ned med pcen, spise litt snop (som bergenserne sier), og bare slappe av. Forresten så ble jeg kjempeglad da jeg akkurat var ferdig med vaskingen og ryddingen. For da kom nemlig tyskeren hjem igjen, og hun tok ikke av seg skoene da hun gikk inn på rommet for å si det sånn.. jaja, neste gang får hun vaske, og da skal jeg passe på og tråkke inn rett etterpå med de nye støvlettene på. Mohaha

Det skjer noe rart med bildene når jeg kutter dem i paint, så jeg ser mye smalere ut enn jeg egentlig er, bare sånn at det er sagt.. hehe Jakka sendte mamma meg fra Norge. Har virkelig savnet å bruke deilige vinterjakker!


Under senga var det: hårbøyle, blyant, penn, spenner, strikker. ledninger, leker, omtrent alle sokkene mine, søppel og MYE støv!


Og til slutt et lite nærbilde av støvlettene mine. Som dere sikkert har skjønt nå, så er jeg meget fornøyd med dem :p

2 kommentarer:

  1. Dødsfete sko! De skal lånes når du kommer tilbake;) klem fra Lina

    SvarSlett