søndag 25. oktober 2009

Søndager er til for å slappe av

Ja er det ikke sånn da? Og på den syvende dagen hvilte han.
Dette blir et kort innlegg dere. Begynner og bli sent.
Hva har Runa gjort i dag? Ingen verdens ting. Sto opp klokka 12 (egentlig 11, for stilte klokka rett etterpå), spiste frokost, og kledde på meg. Så gjorde jeg ingenting i noen timer og spiste comer med alle søsknene til Ana + en venn av Miriam (ene søsteren). Han hadde sett bilder av Prekestolen og hadde dødslyst til å dingle med beina utenfor der. Haha Det har jeg også igrunn! Litt morsomt, for ikke før like før de skulle gå fikk han vite at Hannah går ESO (ungdomskole) og jeg Bachillerato (videregående). Han hadde trodd vi studerte i Spania og var på Erasmus. Men der tok han feil:p

Her skal jeg dingle med beina en gang, når jeg kommer tilbake til Norge!

Etter at de hadde dratt, satt jeg meg ned og leste i et par timer i El mundo de Sofía. Det hjelper faktisk ganske mye på språket og lese. Slår opp nye ord hele tiden, og lærer meg hvordan setniger bygges opp osv. Og siden jeg leser den boka, så skjønner jeg lettere faget filosofía også :) to fluer i en smekk der gitt!

Men nå skal jeg legge meg. Natta!

4 kommentarer:

  1. Jeg leser den på engelsk jeg, hehe. Men har lest andre på spansk! Håper du har det superdupert Runa, gleder meg til å se deg i B-town :D

    SvarSlett
  2. Det er bra du leser spansk og engelsk :) Vi må jo ikke glemme engelsken heller mens vi er her :p hehe, for det kan fort skje. De snakker jo så dårlig.. Håper du har det kjempeflott du også! Og ja, Nos vemos en Barcelooona! :D

    SvarSlett
  3. Der kan vi dingle (med bena) sammen:)

    SvarSlett