fredag 2. oktober 2009

Tidenes beste dag!

"Sola skinner og jeg er så glad! " - Dette er sangen som best beskrvier hva jeg føler nå!
Kan virkelig ikke beskrive hvor bra denne dagen har vært! Til tross for at vi har alle de vanskeligste og kjedeligste fagene i dag. Må bare begynne på begynnelsen:
Fikk ikke skrevet noe i går fordi da var jeg på skikkelig stor-shopping! Var på et senter som heter Gran Casa, og det var virkelig GRAN! Eller, det var kanskje ikke så stort, men ALLE de beste butikkene var på et sted. H&M, Zara, Stradivarius, Bershka, Mango... You name it! Kjøpte 2 bukser, 4 t-skjorter, undertøy, kjole, sokker, veske:D Og det kostet kanskje en tredel av hva det ville kostet i Norge! Derfor fikk jeg ikke så mye tid til å skrive blogg nei. Dette var i hvertfall oppkjøringen til den beste dagen jeg har hatt mens jeg har vært i Spania. For i dag kunne jeg jo bruke noen av de nye klærne:D Det er så gøy å stå opp og tenke: I dag kan jeg ta på meg det superfine jeg kjøpte i går.

Første time på skolen hadde vi matte. Jeg hadde ikke fått gjort matteleksene (skal gjøre dem i helga), men det var visst ikke så farlig. Læreren begynte å forklare noe nye greier, og tenk, jeg forsto alt! Uten større problemer:D Vet at noen av de andre i klassen ikke forsto helt, så jeg ble ekstra fornøyd med meg selv. Senere fikk vi vite at læreren i Spansk historie ikke var på skolen i dag, så vi fikk gå en time tideligere. Enda deiligere! Og da jeg kom hjem, sto det en stor pakke fra mamma og pappa, + et supernydelig brev fra Jesper, på senga og ventet på meg<3>

mmmm.. En bit Freiafirkløver-bit smelter i munnen :) Smaken er forbundet med hytta og ski, kos på kvelden med film og venner, og bare rett og slett Norge :D

Stor, lykkelig klem fra Runa :D
Den beste dagen min så langt i Spania! :D Sjokolade og brunost har ALDRI smakt så godt, og Pondus har ALDRI vært så morsomt som nå!
Snek med til et bilde før alle kom inn i klassen i dag. klasserommene kan ikke akkurat måle seg med Nesodden VGS standard, men jeg liker det :)


Her er Evelyn, vi sitter ved siden av hverandre i alle timer. Veldig greit at man har noen faste man pleier å sitte med, for da slipper jeg å stå der og lure på hvem jeg skal sette meg ned med. Veldig tolmodig jente som forklarer meg det meste jeg ikke skjønner. Stakar, det er endel jeg ikke forstår.. Men jeg klarer meg bedre nå, og skjønner mer av hva som foregår rundt meg :D

Ha en super helg alle sammen! Min kunne ikke begynt bedre!

7 kommentarer:

  1. Cathrine Møll liker at DU har det bra :D

    Får du spist noe Marie kjeks i Zaragoza da?? ^^

    SvarSlett
  2. :D:D Skapet er fullt av Marie-kjeks her, så får spist det så ofte jeg vil:) Men prøver å holde det litt nede, for vil ikke komme hjem som er flodhest heller.. haha

    SvarSlett
  3. haha, me too! har begynt å ta trappa i stedet for heisen, så kan jeg spise ei kjeks ihvertfall :P (lett "kaloriønskematte")

    SvarSlett
  4. haha Ja da kan du spise kjeks med god samvittighet :) <3

    SvarSlett
  5. Høres ut som om du har det veldig bra der borte! :D Hva heter det der du bor? :) og er skolen, kjøpesenteret osv. nært der du bor?

    SvarSlett
  6. Jeg bor i en by som heter Zaragoza. Bruker 10 minutter på å gå til skolen. Og det er masse butikker rett rundt hjørnet :) men kjøpesenteret jeg snakker om i dette innlegget måtte jeg ta bussen til. Men det tok bare 15 min med buss, så var ikke langt det heller. Bor sånn omtrent mitt i sentrum, så alt ligger nerme.

    SvarSlett
  7. Det høres jo bra ut da :D

    SvarSlett