torsdag 3. desember 2009

Jeg gleder meg til helg!

Prøven i økonomi gikk regular. Alstå, helt greit. Jeg svarte på 6 av 9 spørsmål, men jeg vet at alt ikke var riktig og noe var litt halvveis. Og sånn var den forrige økonomiprøven min også og da fikk jeg 1, så får se hva det blir til. Da læreren kom for å spørre meg hvordan det hadde gått sa hun bare: Gikk det ikke så bra? Haha, hun spurte ikke engang om det gikk bra, hun regnet med at det ikke gjorde det. jaja..

Hadde enda en prøve i engelsk også, og den gikk vesentlig bedre! Det er så lett at jeg må nesten le når jeg ser oppgavene. Vi fikk en tekst på en halv A4 siden, og så fikk vi noen spørsmål fra teksten som vi skulle svare False eller True på. Og så skulle vi skrive en egen tekst om et tilsvarene emne på 80 - 120 ord. Det er helt sinnsykt lite! Jeg mener, 80 ord! Om vi har en prøve i engelsk hjemme og vi skal skrive en fritekst så regner lærerene med minst 1500 ord (noe som tilsvarer omtrent 1 1/2 A4-side med skrift str. 12) Jeg tror min tekst ble på litt over 200 ord. Det er faktisk litt vanskelig å skrive noe fornuftig om et tema på bare 80 ord.

Og  nå skal jeg begynne å lese til historieprøve i morgen. Men det er den siste prøven denne uka, og siste dagen før langhelg! Skal ikke på skolen igjen før på onsdag etter i morgen. Fredagen blir som følger: Skole, prøve i historie, pakking til Barcelona, bursdagsfest til Xiomara og sove. Jeg merker at jeg gleder meg veldig til i morgen av en eller annen grunn. Har vært merkelig glad i hele dag, og noen kommenterte det til og med. Hehe "Så glad du er i dag da Runa". Ikke at jeg pleier å gå rundt å være sur til vanlig, men jeg var kanskje litt ekstra glad i dag? Vet ikke. Jeg gleder meg til helga i hvertfall!


Så glad er jeg i dag! Legg merke til øredobbene. Ikke så godt å se, men jeg fikk de av Jesper til 2årsdagen vår. Veldig søte!


4 kommentarer:

  1. Døh, det er bare 500 ord på en side med skriftstørrelse 12 og 1,5 linjeavstand ;) AKA 1500 ord er tre sider AKA litt mye kanskje? :p moaahhaaa!!!

    Men bra du gleder deg til langhelg! Det blir sikkert kjempegøy! Bare pass deg for de spanske "kjekkassene" :)

    Og ikke mist øredobbene! Jeg vil veldig gjerne se deg med de in real life! <3

    Jesperrrr <3

    SvarSlett
  2. Mine matteskills er ikke på topp i dag ;) Jeg mente 500 ord og 1 1/2 side :p Ikke 1500 ord. Det var litt vel mye med 3 sider. hihi

    Jeg passer meg for spanske "kjekkasser"! Men jeg gleder meg masse.

    Jeg skal ikke miste dem. Lover <3 Det smykket jeg mista var jo ikke akkurat med vilje da. Du skal få se meg med dem på!

    Runa <3

    SvarSlett
  3. Nå er baggen min nesten ferdigpakket, for etter skolen i dag drar jeg til Mona, også drar vi sammen til toget i morgen ^^ Hihihi !! Vi sees i morgen, Runa !!! :-D <3

    SvarSlett
  4. Så flink du er! Jeg har ikke fått pakket noe særlig enda. Blir kos å se alle igjen, og å møte Mona :) Vi sees i morgen <3

    SvarSlett