fredag 4. desember 2009

Langhelg

Endelig er det langhelg! Dere aner ikke hvor mye jeg har gledet meg til denne helga!

Nå har jeg begynt å pakke litt til Barcelona i morgen og har til og med tatt meg tid til å ta noen bilder av hva jeg skal ha på meg i bursdagen til Xiomara. Bare for deres skyld. Det er ikke så mye spennende å ta bilder av nå for tida, for jeg er jo på de samme stedene hele tiden. Men nå må dere ikke tro jeg begynner med "Dagens outfit greier" for det gjør jeg ikke. Men skoene og skjørtet er nytt, og det kostet nesten ingenting, i forhold til norske priser.

Forresten så var Hannah og jeg og veide oss igjen. En måned siden sist. Og jeg har i hvertfall ikke lagt på meg mer. Er 100 gr lettere enn forrige gang. Så jeg veier det samme. Da har jeg i hvertfall klart og stoppe at jeg legger på meg. Nå må jeg jobbe med å komme ned til normalen igjen. Det høres kanskje ut som jeg veier et tonn nå, men det gjør jeg jo ikke. Er bare litt over hva som er normalt for meg.

Kvaliteten på bildene er desverre ikke de beste, men jeg har ikke så altfor godt lys å ta bilder i her, og kameraet er ikke av de nyeste modellene. Men dere ser jeg sånn greit nok hva jeg skal ha på meg i kveld, og da får det være greit.

Haha, etter og ha tatt en nærmere titt på bildet, ser det ut som jeg har en meeega svettering! Men det er det altså ikke. Den lyserosa genseren jeg har på er litt gjennomsiktig, så det er den hvite toppen jeg har under dere ser. Bare for å få det avklart.




6 kommentarer:

  1. Fy faen som jeg savner deg Runa.

    Jesper

    SvarSlett
  2. Stilige sko Runa!

    Var ikke pepperkake Titanic'en til Lina råbra?

    SvarSlett
  3. Takk! Jo, jeg så det! Helt sinnsykt at det er mulig å lage noe sånt av pepperkakedeig!

    SvarSlett
  4. Har jeg sett deg i høyhelte sko før? Veldig fine! Og bruk hudfarget under slike rosa topper :-)

    SvarSlett
  5. Takk! Du har nok sett meg i høyhelte sko før;) Jeg bruker jo ofte det på bursdager og julemiddager hjemme. Jeg har nok ingen hudfargete topper, så det måtte bli en hvit en.

    SvarSlett