tirsdag 15. desember 2009

Mathilde

Nå må jeg fortelle dere om noe utrolig søtt. Mathilde har skrevet verdens søteste innlegg tror jeg. Og gjett om jeg ble overrasket da jeg gikk inn på bloggen hennes og så et stort bilde av meg der! Dere kan selv gå inn å lese. Mathilde bor i USA i år, som utvekslingsstudent hun også. Til vanlig bor vi i samme vei på Nesodden og har gått sammen på skolen siden 1.klasse (på barneskolen). Herligere jente skal dere lete lenge etter!



For de av dere som ikke skjønte at dere kan klikke på navnet hennes litt lenger opp i innlegget kan dere bare klikke på linken over her. Dere vil da, på magisk vis, komme til Mathildes blogg.


2 kommentarer:

  1. Runa, du er da nå søt du også! du skal vite at mamma hadde skikkelig ustø stemme når hun snakket om deg :P Nesten som om hun var på gråten! :P

    -Mathilde

    SvarSlett
  2. Åh! Men jeg har det virkelig ikke så ille her altså. Jeg klarer meg fint selv om språket er et problem. :)

    Stor klem

    SvarSlett