lørdag 5. desember 2009

Me voy a Barcelona!

Barcelona! Endelig :) Om 5 min drar jeg til busstasjonen for å kjøre de 4 timene det tar og komme seg til Barcelona og møte de andre. Jeg blir visst nødt til å finne frem på egenhånd ettersom verken Aspect eller Get Ready gadd å svare på mailene jeg sendte dem for 3 dager siden. Men det skal gå bra. Det er jo midt på dagen når jeg kommer frem.

Det blir nok desverre ingen tilgang på pc mens jeg er i Barcelona (nå høres det ut som jeg er fullstendig avhengig), så da blir det ingen oppdateringer før på mandags kveld. Da kommer det bilder fra både bursdagen i går, som var veldig koslig, og fra Barcelona. Vi snakkes!


2 kommentarer:

  1. Jeg liker bloggen din veldig godt, Runa! Virker som du bruker mye tid paa den fordi den er flotters :D Ha det fett i Barcelona, digger byen! Ps. at du kommenterer bloggen min gir meg virkelig inspirasjon til aa skrive, saa takk :) Skal bli flinkere til aa kommentere blogger selv! Enjoy life honey <3

    SvarSlett
  2. Så koslig at du synes det Hilde:) jeg bruker litt tid ja, men jeg sitter ikke her hele dagen da. Hihi Det var kjempeflott i Barcelona :D Det er kjempekos å lese bloggen din om India også! Utrolig spennende å lese hvordan du har det og lever der. Kos deg masse videre <3

    SvarSlett