lørdag 26. desember 2009

Siste kveld i Pyreneene

Nok en dag i bakken. Vi sto ikke så lenge i dag da, for vi var ganske slitne etter en hel uke med ski. Men vi sto noen timer og så leverte vi skiene inn. I morgen drar vi jo tilbake til våre egne byer. Mariell - Valencia, Cathrine - Madrid, Runa - Zaragoza. Det blir litt trist å reise tilbake igjen. Her i Spania så er det jo de norske jentene som er min familie. Og nå når jeg kommer hjem så er det bare en uke til med ferie, og så begynner et nytt trimester. Ork! Men dette trimesteret skal gå bedre enn det forrige. Det har jeg lovet meg selv.

Ellers har vi ikke gjort så mye enda. De spanske dro for å se New Moon nå, men den har vi sett, så det gjorde ikke vi. Mulig vi stikker ut snart og ser hva som skjer her oppe i Pyreneene. Mest sannsynlig ikke mye, men hvem vet? Kanskje vi finner noen morsomme å prate med?

Hjemme spiser hele familien middag hos oss i dag. Uten meg. Så det er jo litt trist det også. Det er vel den største tradisjonen vi har i jula tror jeg. Men nesteår skal jeg være med for fullt igjen!



3 kommentarer:

  1. Hei Runa
    Nå er vel du på hjem fra Pyreneene. Regner med dere hadde en kjempefin tur.
    Vi gleder oss til å komme nedover til påsken i
    slutten av mars, men Kari og Øyvind kommer allerede i februar.
    Ellers kommer det sikkert til å gli bedre på skolen nå som spansken sitter bedre.
    Mange juleklemmer fra Pappa og Mamma

    SvarSlett
  2. Savnet dg i går på den trad. 2. juledag på Rognetoppn. Vi gikk rundt en enerbærbusk alle syv dagene - farmor var fornøyd! Mvh tante Kari og onkel Øivind

    SvarSlett
  3. Mamma og pappa: Vi hadde det kjempebra! Jeg gleder meg masse til dere kommer alle sammen. Jeg både håper og tror at alt blir lettere og bedre nå fremover. Stor juleklem fra Runa

    Tante K og onkel Ø : Neste år skal vi ikke bare synge enerbærbusk, da skal vi ha alt sammen. Jeg må ta igjen det forsømte! Kan tenke meg at farmor var fornøyd da ja. Stor klem

    SvarSlett