lørdag 12. desember 2009

Rolig lørdag

Woho! Da har jeg stått opp, dusja, spist frokost, og nå laster jeg ned filmer på pcen. Har allerede begynt og forberede meg til en uke kanskje uten internett i pyreneene, og da er det viktig og ha noen filmer på lur tror jeg. Det som lastes ned nå er Twilight, New Moon (snakker vi et bittelite maraton?) og Pride and Prejudice. Den siste filmen er egentlig Lina (storesøster i Norge) og min sin film. Tror vi har sett den 100 ganger eller mer, men nå er det så lenge siden jeg har sett den, at jeg må bare ta en liten sneekpeak. Men slapp av Lina, vi skal se den når du kommer på besøk i påsken også. Haha Nå fikk jeg forresten akkurat høre av Hannah da jeg fortalte henne at jeg lastet ned New Moon: "But thats illigal!". "Eh, I know, but who doesn´t?" Noen er mer lovlydige enn andre.

Jeg begynner virkelig å få forventninger til jula nå. Mamma har sendt skiklær nedover og pappa har ordnet med tillatelse for at jeg skal kunne dra. Nå er det bare 7 dager, og jeg er på vei sammen med Mariell og Cathrine. Og resten av deres spanske familier såklart.

Hva jeg skal i kveld er jeg enda ikke helt sikker på, men jeg skal kanskje møte Filipe, brasilianeren som også bor i Zaragoza, bare for å prate litt, som venner. Vertsmor lurte nemlig fælt på om han var kjekk, og da måtte jeg minne henne på at for meg spilte det egentlig ingen rolle, for jeg har faktisk kjæreste. For de av dere som ikke visste det (regner ikke med at det er så mange), så har jeg kjæreste i Norge. Og Jesper (kjæreste) driver for tiden og ser etter flybilletter til Spania. Kanskje jeg får besøk i vinterferien? Ikke at jeg har vinterferie da, men han har i det minste. Håper på det <3


4 kommentarer:

  1. Er saa koselig at du og Jesper greier aa faa det til aa funke selv om dere er saa langt fra hverandre! KLEM <3

    SvarSlett
  2. sv:

    Du vet, det komme nok noe godt noe med opp til Baqueria ;) bare hvis du er interessert i å smake da.. Du vet, vi skal lage oss norsk jul!

    SvarSlett
  3. Hilde: Det funker veldig bra:) klem <3

    Cathrine: Haha, Jeg har litt norsk sjokolade jeg enda ikke har spist, så jeg skal nok bidra;) Har lasta ned noen filmer vi kan se på også, om det skulle bli litt kjedelig på kveldene.

    SvarSlett
  4. Håper han kommer en tur da :D
    klem fra Marte <3

    SvarSlett