fredag 25. desember 2009

Dagen i bilder

I dag sto vi opp 5 på ti og rakk akkurat frokosten. De andre dro opp til skibakken med bil, mens vi skulle vente på bussen som kom klokken 12. Problemet var bare at det var ingen busser i dag. Så da klokken nærmet seg 1 fikk vi endelig tak i en taxi og kjørte avsted til bakken.

Jeg hadde enda et fantastisk hopp i dag. Denne gangen var det i heisen. Da vi skulle gå av en av heisene, så så jeg ikke at det plutselig ble veldig høyt om man ikke kom seg av med en gang. Derfor tenkte jeg å vente jeg litt til de andre hadde kommet seg av. Da roper heismannen "Arriba! Arriba! Arriba!" Som betyr "Opp! Opp! Opp!" Jeg reiste meg med en gang da jeg hørte dette, men da var det ikke mindre enn en meter ned til bakken, så jeg deiset ned og mistet begge skia. Typisk Runa sier dere? haha Joa. Heldigvis var det ingen som kom rett etter meg, så heismannen var snill og hjalp meg opp og fikk henta skia mine. Det må jo utvilsomt ha sett svært klønete ut.

Det var knallvær i dag og egentlig veldig flotte løyper! Så vi benyttet det gode været til å ta massevis med bilder. Her skal dere få se noen av de.


Fin utsikt? Her er vi like høyt som Galdhøpiggen. Vi merket at lufta var tynnere faktisk.


Meg, Cathrine og Mariell


Cathrine klarte ikke holde seg på beina, i likhet med meg i dag.


Strike a pose!


And another one!



2 kommentarer:

  1. Det ser utrolig herlig ut der! Her er det snøstorm. Lina dro til Joakim i går og skulle komme hjem i ettermiddag, men hun utsatte det til i morgen pga. all snøen som laver ned. Nedbøren skal slutte og den neste uka skal det bli -16, 17 grader.
    Så det er bare i fyre for fullt.

    SvarSlett
  2. Ja, skjønner godt at hun ble der litt til da. I dag er det jo 2.juledagsmiddag hjemme. Hva står på menyen? og snakker vi skype med alle sammen? Dere kan jo hooke opp skype også kan jeg snakke med noen av gangen :) Det hørtes da veldig kaldt ut! Dere får holde dere inne og fyre for fullt ja.

    SvarSlett