fredag 18. desember 2009

Julegaver

Endelig er det ferie! Dette har jeg gått og ventet på helt siden sommerferien var ferdig tror jeg. Her i Spania har de jo ikke høstferie, så jeg har ikke hatt noen ordentlig ferie siden sommeren. Etter juleferien så er det jo ikke noe ferie eller fiestaer før til påsken i april, så det kommer nok til å bli en tung periode det også. Da er det ekstra viktig og få slappet av masse i ferien! Nå har jeg akkurat vært ute og kjøpt julegaver (igjen), og skal ut i morgen også. Jeg hadde liksom bestemt meg for å kjøpe julegaver til så få som mulig i år. Det jeg ikke hadde tenkt på var at nå har jeg jo dobbelt så mange søsken, mammaer og papper og kjøpe gaver til. Etter å ha telt over alle jeg har kjøpt, og mangler å kjøpe til så blir det 17 (!) i alt. Men jula er jo til for å gi, er den ikke?

Nå må jeg forte å ordne meg litt før jeg skal ut igjen. Som jeg sa i går så skal jeg jo ut på Cena de Clase. Altså middag med trinnet. Det blir en fin avsluttning på trimesteret tror jeg. Meningen var at vi skulle ut på og spise på et ordentlig utested, men så fant vi ingen steder på så kort varsel, så jeg tror det blir kebab. Haha Men det blir kos. Det blir jo ikke bedre enn man lager det til selv uansett.


2 kommentarer:

  1. GOD JUL, Runa!
    Du har virkelig fortjent en ferie nå. Hvis de har TV dit du nå skal i helgen, så får du kanskje sett VM bronsefinalen mellom Norge og Spania :) De spiller på søndag kl 9:30 norsk tid, tror jeg.

    SvarSlett
  2. GOD JUL til deg også Lillian! Takk for tips om kamp :D Jeg fikk sett semifinalen mellom Russland- Norge og siste del av kampen mellom Spania og Norge i kvartfinale. Men da skal jeg prøve å få skrudd på tven halv 10 i morgen.

    SvarSlett