mandag 28. desember 2009

Kino?

Det ble visst ingen oppdatering i går. Kom hjem på dagen og brukte resten av den på å snakke med Ana, Hannah og familie, venner og kjæreste hjemme. Snakket faktisk 5 timer og 22 minutter med Jesper på skype i går. Det må være ny rekord tror jeg. Men det er ikke sånn at jeg sitter begravd i PCen hele dagen, for jeg snakket faktisk med han til 4 på natta.

I dag sov jeg naturlig nok ganske lenge, ettersom jeg snakket med Jesper halve natta. Og da jeg sto opp bestemte Hannah og jeg oss for å dra på kino. Så vi gikk avgårde for å se om vi fant noen bra filmer. Det vi ikke hadde tenkt på var at det er ikke bare butikkene i Spania som har siesta fra 14.00 - 17.00. Kinoen har også. Så da vi kom frem var det ingen kinoer som begynte før klokka var rundt 5. Og så lenge gadd vi ikke vente, så da gikk vi litt rundt og så i butikker isteden. Jeg kjøpte ingenting da. Forresten så fikk jeg pakken med skiklær fra mamma og pappa da jeg kom hjem i går. Så nå har jeg dobbelt opp med skibukser, jakker og skihansker. Jaja.

Med i pakken var det også grøtris og julegaver. Jeg fikk klokke av mamma og pappa, skjerf av Singha (Hund) og veske av Olav (lillebror). Kjempefint alt sammen. Tusen takk, så snille dere er! I morgen skal jeg lage grøt til frokost. Herlig!

Ellers så vil nok ikke folk få så lett kontakt med meg på facebook osv fremover. Jeg setter nemlig igang med Gossip Girl sesong 2 nå. Og alle vet jo hvor avhengighetsskapende det er. Så vi snakkes!


Skjerfet jeg fikk til jul


4 kommentarer:

  1. Bra du kom deg vel hjem !
    Du får kose deg med Gossip Girl! hahaha! Også får du hilse JesperrRRrr neste gang du snakker med han :-p

    SvarSlett
  2. Haha I will! Skal hukse å hilse XOXO

    SvarSlett
  3. Så koselig:) må bare meddele at du deler rekorden med meg og Briana;) vi skypet også i 5,5 timer;)!
    Kos deg videre<3

    SvarSlett
  4. Haha tuller du? Og dere er ikke engang sammen. Men dere skal jo bli "søstre" da, så det er jo forståelig :) Kos deg masse selv i Alaska!

    SvarSlett