søndag 20. desember 2009

Pyreneene

God morgen! Nå har vel egentlig jeg vært våken siden halv åtte, men jeg regner ikke med at så mange av dere har det, på en søndag. Det er faktisk 4. søndag i advent i dag! Husk og tenn 4 lys for det.

Jeg har åpnet alle julegavene jeg har fått nå. Litt trist igrunn. Men jeg vet jo at flere er på vei fra Norge, så det vil være fler her når jeg kommer hjem igjen fra Pyreneene. Jeg har fått så masse fint! Pysj og penger fra farmor, Flagg, lefser og penger fra mormor, GossipGirl sesi\ong 2, askepott, masse godteri og nydelig brev fra Jesper, bok fra Birgitte og Carl, dødsstilig lommebok fra Ana (vertsmor), tyske julesanger og julenisse fra moren til Hannah. Så ja, dere hører jo at jeg har fått masse fint! Jeg tar med meg endel av det opp til pyreneene så jeg kan kose meg med det hele jula. Og ja, dere gjettet riktig, selvfølgelig er Gossip Girl noe av det som skal være med opp.

I går ble det litt krise, for pakken fra mamma og pappa med skiklær rakk ikke å komme frem til Spania. Derfor måtte jeg ut å kjøpe skiklær i går. Veldig siste løsning, men har man noen valg? Heldigvis tipset Cathrine meg om en butikk som selger alt av skiklær meget billig. Så jeg gikk dit. Og det var virkelig sant! Jeg kjøpte skibukse, fleecegenser, skihansker, lue, og 2 par med lange ullsokker til 600 kroner. Det er kanskje ikke den beste skibuksa man kan få, men den holder til en uke på slalom helt klart. Så nå er jeg klar for fjellet dere! Nå må jeg bare skynde meg å pakke ferdig, kle på meg, og så møter jeg Cathrine og familien hennes ikke langt fra der jeg bor.

Jeg tar med meg pcen opp til pyreneene, men jeg vet enda ikke om det er nett der, så dere må muligens klare dere uten oppdateringer frem til den 27.Desember. Men det vet jeg som sagt ikke enda. Tar med meg Pcen hovedsakelig for å se på Gossip Girl, filmer og Askepott. Men dere klarer dere sikkert fint uten å vite hva jeg foretar meg en uke i jula. Jeg lover og oppdatere masse om alt som skjedde når jeg kommer hjem, om det skulle være så galt at jeg ikke har nett. Verdens undergang er det jo ikke 
 
          




3 kommentarer:

  1. God tur herlige, misunner deg på den der!
    Håper du får en kjempekoselig tur så jule blir litt norsk after all, slalom i jula med to norske jenter, spør du meg høres det kanonbra ut!
    Kos deg Runa, gor jul <3

    (Er det nett der skyper jeg gjerne med deg og ønsker deg god jul :) )

    SvarSlett
  2. Bra krisa ordnet seg da!
    Håper du får kost deg masse!
    God jul <3
    klem fra Marte <3

    SvarSlett
  3. Tusen takk skjønne! Jeg misunner DEG som feirer i Norge. Men jeg skal feire i Norge til nesteår, så i år får jeg klare meg uten. Hittil har det vært superbra, og resten skal bli kanon!

    Kos deg du også Victoria! Tusen takk :) God jul til deg også! Og ja, jeg har nett fant jeg ut, så en skypesamtale hadde vært supert <3

    Marte: Ja, ikke sant! Jeg koser meg utrolig mye her. Håper du har det supert i jula! God jul Marte <3 Stor klem fra Runa!

    SvarSlett