onsdag 30. desember 2009

Effektiv dag

I dag har jeg vært ganske effektiv faktisk. Har ryddet mye i dag og ble nesten ferdig med hele rommet. Noe som trengtes. Jeg tror nesten det er en sånn greie her i Spania. I hvertfall så har Ana (vertsmor) tatt helt av med vasking i dag. Derfor tenkte jeg at det kanskje var noe spanjoler gjør før nyttår? Litt slik som vi vasker hjemme før jul. Jeg vet ikke. Jeg har også lest en del av teateret jeg må gjennom før jeg begynner på skolen neste uke, så jeg har fått gjort masse i dag.

Hjelp! Nå er jeg nesten helt sikker på at senga kommer til å dette ned i hodet på meg. For øyeblikket har jeg to tyskere i køyesengen over meg. Hannah har besøk av en tysk venninne fra Valencia og hun skal være her til 2. Januar. Tror jeg. Men hun skal ikke sove her da. Håper bare snega holder. hehe

Jeg fant noen herlige bilder fra turen til Pyreneene som jeg ikke har lagt ut. Enjoy!



Klar for bakken i strømpis, buff og sokker dratt godt opp!


 Cathrine bare ler dumt av meg i midt forsøk på å se ut som en spanjol.


Pringles. Trenger jeg si noe mer?


Herlige jenter!


Cathrine preserte å ødelegge senga sånn klokken 3 på natta. Noe som resulterte kraftig latterkrampe  fra Runa som ikke klarte stoppe. Mariell syntes ikke det var så morro da, for hun prøvde jo såklart å sove. Haha




2 kommentarer:

  1. Hyggelig aa se bilder, virker som du har kost deg! Faar du frresten besok av noen i spania fra norge (leste kanskje jesper, men noen andre)? Klem <3 og godt nytt ar! :)

    SvarSlett
  2. Hei Hilde! jeg hadde det kjempekos :D Jeg får besøk av tanten og onkelen min den 19.februar, også kommer mamma, pappa, farmor, lillebror og storesøster i slutten av mars på besøk. + Jesper da, som jeg enda ikke helt vet når kommer. Så fort som mulig :) Godt nytt år til deg også! <3

    SvarSlett