tirsdag 1. desember 2009

Tur til Barcelona

Nå har jeg akkurat fått en mail fra Get Ready (organisasjonen som har ansvaret for meg mens jeg er i Spania). Jeg skal jo til Barcelona denne helga og det har vært litt styr frem og tilbake med bussbilletter, betaling av tur og informasjon frem og tilbake. For noen dager siden fikk jeg en mail av Get Ready som sa jeg måtte sende dem informasjon om når og hvor jeg kommer til Barcelona. Så jeg sendte en mail med all informasjon jeg hadde. Dette måtte de vite fordi de ordner det slik at noen kommer og henter alle på de forskjellige stedene. Men det gjaldt tydeligvis ikke de som reiste med buss. For i dag fikk jeg en mail om at jeg må nok finne frem til Hostellet vi skal bo på alene. For jeg er den eneste som kommer med buss. jaha? Så det er dette vi har betalt for? Ikke bare må jeg betale for buss frem og tilbake, men jeg må også betale for taxi til hostellet og! Dette syntes jeg var litt dårlig opplegg, ettersom turen faktisk kostet endel. Håper resten er verdt pengene da! Jeg gleder meg uansett masse til å møte de andre norske jentene fra forkurset igjen!

La oss håpe jeg finner frem på egenhånd når jeg kommer frem til Barcelona. Men det gjør jeg sikkert. Jeg har jo klart meg nesten uten problemer i både Madrid og Zaragoza.


2 kommentarer:

  1. Jeg skrev en kjempesint mail til Aspect i gårkveld. Der jeg klagde på hvordan de hadde sendt vitnemålene dine og jeg ba dem sjekke opp om Barcelona turen din. Jeg har ikke hørt noe fra dem ennå. Jeg blir ikke overasket om jeg ikke får noe svar, for jeg har 2 ganger blitt lovet svar fra dem uten at jeg har hørt noe. Sløvt spør du meg!
    Håper turen blir fin! Klem mamma

    SvarSlett
  2. Ja, jeg leste mailen. Det forundrer meg ikke om de ikke svarer. Det virker som de svarer på det som passer dem, og det som ikke er så positivt det "glemmer" de. Jeg har også sendt mail om Barcelonaturen til både Aspect og Get Ready.

    Turen blir nok bra uansett! Klem

    SvarSlett