tirsdag 15. desember 2009

Syk i dag

I dag våknet jeg opp uten stemme og med hodepine, så jeg ble hjemme. Vi hadde ingen prøver i dag, og siden det er slutten av trimesteret, så lærer vi heller ikke noe veldig viktig disse dager. Jeg sov til klokka tolv, noe som var veldig deilig. Lagde meg en kopp kakao og satt meg ned med filmen Stolthet og Fordom. Veldig deilig det også.

Mens jeg satt og så film fikk jeg en mld av storesøster i Norge som lurte på om jeg så kampen? Hm.. Hvilken kamp? Jo! Det er jo damehåndballkamp mellom Norge-Spania! Jeg skrudde på tven med én gang, så jeg fikk med meg de siste 5 minuttene. Norge holder fortsatt koken ser jeg! Selv om det ble tap for noen dager siden, så slo vi da det viktigste laget? Noen ganger er det ekstra kult å være norsk.


                                          
Tenkte bare å poste verdens herligste sang. Jeg har fått virkelig hang på denne i det siste. Minner meg (merkelig nok) om min søteste venninne Amanda.


2 kommentarer:

  1. Runa! den sangen og greier, du er vel herlig du! :)

    SvarSlett
  2. DU er herlig Amanda! Og den sangen minner meg skikkelig om deg :) Ikke bare fordi den heter Amanda, men fordi vi pleide å høre på den :)

    SvarSlett