søndag 28. februar 2010

El parque grande

I dag har jeg gjort svært lite. Sto opp halv 12 og tuslet rundt noen timer i pysjen før jeg etter hvert fant ut at jeg måtte komme meg ut. Var superfint vær i dag! Jeg bestemte meg for å ta med meg noen bøker og gå til El parque grande (den store parken) for å studere litt der. Det var faktisk 18 grader i dag, og Tina hadde kjøpt vannmelon, så da jeg kom hjem igjen skjærte jeg opp litt og knasket i meg. Gjett om jeg fikk følelse av sommer! Varme, sol og vannmelon. Jeg glemte å ta bilder i parken, men jeg fant et bilde på nettet av noen deler av parken, så da legger jeg ut det.


Jeg satt meg på et litt roligere sted i parken enn akkurat her. Hadde sola midt i ansiktet og bare nøt at våren er på vei til Zaragoza (håper jeg).

8 kommentarer:

  1. Der var det fint :) jeg vil også ha sommer! jeg er lei av 1 meter snø :(

    jeg elsker deg <3
    J3sp3r evt. J-boii

    SvarSlett
  2. Det er kjempefint der! :D Nesten litt glad det var akkurat i år jeg er i Spania. Det har jo vært ekstremt kaldt hjemme. Vi har hatt -7 grader på det absolutt kaldeste og nå går det mot varmere dager. Herlig! Du får komme på besøk da vet du. Jeg elsker deg også, J-boii (haha for et nickname) <3

    SvarSlett
  3. friisteer !
    Klem fra Marte <3

    SvarSlett
  4. Hihi Var litt meningen =) Klem <3

    SvarSlett
  5. Hvor var de 18 gradene da jeg var i El parque grande? Mvh tante Kari

    SvarSlett
  6. Haha nei si det :p Det var jo egentlig ganske varmt da dere var her også, men det var så utrolig mye vind at det ble kaldt likevel.

    SvarSlett
  7. Den parken må vi besøke når vi kommer i påsken!
    Klem mamma

    SvarSlett
  8. Helt klart :D Den er kjempeflott!

    SvarSlett