onsdag 10. februar 2010

Mye bedre i dag

Jeg føler meg bedre i dag. Igrunn følte jeg meg bedre allerede i går. dro på trening da klokka var 8, og det gikk veldig bra. Hadde det veldig morro med terping på finter og styrketrening i sal sammen med de andre jentene på laget. Det er så gøy å være i gang med håndball igjen! Jeg fikk også lagt meg ganske tidlig, og sov veldig godt, så jeg var opplagt i dag morges. Men da jeg kom hjem måtte jeg sove en liten time etter å ha spist comer. Men det er greit igrunn. Veldig deilig å sove litt etter skolen. Det hendte jo at jeg gjorde det i Norge også noen ganger.

Nå har jeg fått gjort unna en del lekser også, så det er bra. Og i kveld har jeg tenkt å legge meg enda tidligere. Søvn er undervurdert tror jeg. Å sove er det herligste som finnes!

Jeg hører det er i hvertfall en fra Nesodden som skal på utveksling neste skoleår. Jeg lurer på om det blir en like stor boom som det ble dette året. 20% av elevene i 2.klasse på Nesodden Vgs er jo på utveksling i år. Det er helt utrolig bra synes jeg. Vi kommer sterkt tilbake nesteår med utrolig mange nye erfaringer, og ikke minst språk. Nesoddenfolk er i år i USA, Canada, Frankrike, Australia (?), New Zealand, India, England og Spania.


5 kommentarer:

  1. Saa sant saa sant! Vi kommer til og bli kjempeinternasjonale paa Nesodden VGS :p

    SvarSlett
  2. muy interesante...Hmmm går en simen von der lippe der tilfeldigvis????????

    SvarSlett
  3. JeppJepp Guro! Det blir bra :)

    EvaJean: Ja, det gjør det faktisk. Han går i klassen min til og med ;) En ordentlig artig fyr! Hvordan kjenner du han?

    SvarSlett
  4. Seriøøst? Jeg gikk på ungdomsskole med han i 3 år.... møtte han på tbanen her for noen dager siden haha gøøy!

    SvarSlett
  5. Haha så morro! Jeg digger Simen :D Han pleier å sitte ute i kantina å spille gitar mens han synger. Midt mellom alle som spiser. Han er litt kjent på skolen for det :)

    SvarSlett