søndag 14. februar 2010

Rolig helg

God morgen! Jeg har sovet leeenge i dag. La meg ganske sent i går også, så kanskje ikke så rart. Denne helga har jeg tatt det veldig med ro, selv om de andre jentene i klassen dro ut og feiret ett eller annet karneval. Jeg orket ikke gå ut denne helga, så jeg ble hjemme og så filmer, drakk kakao og bare koste meg. Veldig deilig med noen helger uten å gjøre noe spesielt også. Jeg var forresten på pianokonsert i går. Hannah tar pianotimer her i Spania, så det var skolen hennes som holdt konserten. Jeg spiller jo piano selv, så jeg syntes det var utrolig fint å høre på. De hadde noen helt ekstremt flinke pianister der. Jeg ble bare sittende å gape. Nå har jeg bestemt meg for at jeg må begynne med timer igjen når jeg kommer hjem. Jeg vil også bli så flink!

Håndballaget skal ha felles middag om noen uker, som en avslutning på sesongen. Selv om jeg nesten akkurat har begynt på laget, og ikke spilt noen kamper ble jeg invitert til å være med. Noe jeg synes er veldig hyggelig.

Her er hele laget med trenere (Jorge til venstre og Diego til høyre) på den forrige middagen med laget. Det ser jo koslig ut! Diego spurte forresten om jeg ville være med å spille en serie som starter etter sesongen er over. Den begynner i slutten av mars, begynnelsen av april. Jeg sa jeg skulle tenke litt på det. Da sa han at han kunne spørre meg en gang til når det nærmet seg, og se hvordan jeg følte det med kneet. Han skjønte at jeg var redd for at det ikke skulle gå så bra, for han hadde nemlig røket korsbåndet selv en gang, og at det psykiske trenger lengst tid til å leges etter en slik skade. Så nå skal jeg se hvordan det går på treningene fremover, også får vi se om jeg tørr spille på ordentlig når det nærmer seg litt mer. Forresten så minner Diego noe helt ekstremt om Morten. Bare trønderdialekten og barten som mangler. Haha


4 kommentarer:

  1. De var jo kjekk da, Runa!! Haha! Neida, du har jo Jesper. Men det så skikkelig koselig ut! Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  2. Hahahaha Mariell! Du er morsom du.. Han ene er over 30 og han andre nærmer seg 30. Og ja, jeg har Jesper Jeg :) <3 Tusen takk det samme =)

    SvarSlett
  3. Åja såpass, ja. Men de var jo vellstelt, da. haha for å si det sånn.

    SvarSlett
  4. Hehe ja det er såpass ;) Velstelt er de. De pleier å komme i dress på treningene, om de ikke skal trene med oss. Så enten kommer de rett fra jobb (og må bruke dress der), eller så liker de å kle seg opp litt for å dra på trening. Haha, jeg regner med at de kommer rett fra jobb ;)

    SvarSlett