onsdag 24. februar 2010

prøver

Nå var akkurat Jesús inne her og lurte på om jeg likte appelsinjuice. Ja, svarte jeg, og da hadde han et glass appelsinjuice bak ryggen. "Toma (her/ta), det er bra for å klarne tankene når man studerer til en prøve. Haha Takktakk =)

Jeg leser til Lengua-prøve (Samme som en norskprøve hjemme, bare på spansk selvfølelig). Og vi har om en spansk lyriker ved navn Antonio Machado. Jeg tror vi skal analysere et av diktene hans på prøven, også skal vi kunne plassere i hvilken diktsamling diktet er skrevet. At de skal gjøre prøvene så utrolig kompliserte her. Jaja, jeg øver i alle fall nå, også får vi se hvordan det går i morgen.

4 kommentarer:

  1. Hahahah likte det med appelsinjuicen. Hils Jesús og si at han har en hemmelig fan i Valencia

    SvarSlett
  2. Fint at du har faatt en fin familie og lykke til paa proven! :D

    SvarSlett
  3. Hihi Det skal jeg gjøre, Mariell =)

    Tusen takk Hilde! Jeg er kjempefornøyd!

    SvarSlett
  4. Suupert at du har faatt en ny familie som hores bra ut! Haaper det gikk bra paa proven!! storklem <3

    SvarSlett