onsdag 3. februar 2010

første dag som 18

Hei dere! Nå har jeg snakket med Lina (storesøster som bor i Ålesund i år og går på Borgund folkehøgskole) i over 2 timer. Kjempekoslig! Det er så gøy å snakke på skype en gang i blant. Og spessielt med Lina, siden jeg ikke snakker så ofte med henne. Jeg fikk til og med såvidt hilst 2 sekunder på kjæresten hennes, Joakim, som hun møtte på folkehøgskolen. Morro det også.

Har gjort litt lekser i dag, og nå skal jeg sette meg ned og øve til prøve i morgen for fullt. Det er geografi og matte, noe som vil si at det nok ikke kommer til å gå superbra. Men jeg gjør så godt jeg kan. Og mer enn det kan jeg jo ikke gjøre. Det skal sies at dette kapittelet er noe av det vanskeligste vi skal gjennom i år, så ingen sure miner egentlig om det ikke skulle gå så bra. Ikke at de andre prøvene har gått noe bra heller men.
Rart og være 18 år egentlig. Folk har spurt meg i hele dag hvordan min første dag som "voksen" har vært. Helt normal egentlig. Fikk ingen åpenbaring eller noe som helst. Så ja, det er egentlig ikke den helt store forskjellen å gå fra 17 - 18 år. Xiomara, hun jeg overnattet hos i helgen har tilbudt huset sitt til min bursdagsfeiring. Så vi skal kjøpe litt pizza og snacks, og så skal alle jentene dit og se film og kose oss før vi senere på kvelden drar ut. Det kommer til å bli koslig!

Her er et snapshot fra da jeg snakket med Lina. Legg merke til flagget. Jeg leker nemlig norges utenrikskorrespondent i Spania, eller noe.

2 kommentarer:

  1. Håper feiringa blir bra :D
    fint bilde forresten !
    klem fra Marte <3

    SvarSlett
  2. Håper jeg også! Tusen takk, Marte :D
    Stor klem <3

    SvarSlett