tirsdag 2. februar 2010

18 år i Spania!

Tjohei! Nå kan dere gjette hvem som blir 18 år i dag! Våknet tidlig i dag morges av Hannah som kom inn på rommet mitt med lys, kake, gave og bursdagssang. Kjempekoslig!

Jeg kom litt sent til skolen i dag, men det gjorde heldigvis 2 andre gutter fra trinnet mitt også. Men vi hadde visst ikke så dårlig tid at de ikke kunne ta seg tid til å gratulere meg med dagen, kyss på begge kinn, spørre om jeg hadde fått noe fint og hele pakka før vi gikk inn til timen. Da jeg kom inn i timen var den alt begynt, men det gikk greit, heldigvis. Etter første time ringte ut ble jeg overfalt av alle som skulle si gratulerer med dagen, kysse meg på kinnene og spørre om hvordand et føltes å være så gammel. Noen påsto til og med at de kunne se jeg hadde fått litt flere rynker. Haha

Ellers har jeg brukt dagen på å svare på facebook-gratulasjoner, mld, skypet med mamma og pappa, svart på gratulasjonsmail og ja. Tusen takk for alle hilsner og alt! Jeg må ha verdens nydeligste venner tror jeg!

2 kommentarer: