søndag 21. februar 2010

Hjemreise

Da har jeg fått bekreftelse på flybiletter fra Aspect. Jeg reiser hjem 5.Juni og starter tidlig på morgenen i Zaragoza. Reiser med fly til Madrid, derfra til Danmark og videre til Norge. Lander på Gardermoen rundt 19.30, så da forventer jeg en liten velkomstkomité. Merker at hjemreise kom litt nærmere nå som jeg har biletter. Gleder meg til å komme hjem igjen! Blir deilig.

I dag har jeg virkelig ikke gjort noen verdens ting. Lest litt, blader, blogger, bøker, lekser, aviser osv. Ellers har jeg hørt på musikk, spist frokost og lunsj. Ja, kanskje ikke så fryktelig spennende å høre om at jeg ikke har gjort noe i dag.

Jeg vet enda ikke noe mer om den nye familien, eller hva som skjer. Så venter i spenning til i morgen. Jeg har bare historie i 2.time, og så kan jeg gå hjem, noe som er veldig herlig! De andre skal på universitetet på besøksdag, men det trenger jo ikke jeg, siden jeg ikke skal studere her. Så da får jeg resten av dagen av. Kommer nok til å bruke tiden på å studere, begynne å pakke ned litt saker og ting, og bare ta alt med ro.

4 kommentarer:

  1. Du maa vaere litt utslit av alt familiebytte er du ikke? Men virker ihvertfall som du staar sterk! Staa paa :D Neste inlegg skal jeg skrive om det vettu ;) Er jo et interresant tema! Kos deg saa lenge <3

    SvarSlett
  2. Har bare et spørsmål, jeg. Vet Maria Jose at dere skal bytte familie nå? Hva sier hun til dette? Håper det går bra for deg, Runa <3

    SvarSlett
  3. Det går for øyeblikket fint at vi skal bytte. Jeg har ikke bodd her så lenge enda, så har liksom ikke heeelt funnet meg til rette. Men ja, jeg ser positivt på det. Ingen grunn til å trekke seg selv ned, når jeg må bytte uansett.

    Nei, for øyeblikket vet hun ingenting om hva som skal skje. Vi skal snakke om det i morgen i møtet med områderepresentanten. Gruer meg veldig! Det blir jo som bombe i fanget. Håper det går bra jeg også ;) Uansett så bytter vi rett etterpå, men vil jo helst ikke komme på kant med noen, selv om det er nesten umuig i dette tilfellet tror jeg.

    SvarSlett
  4. jaokok. Vi får ta en kveld på skype når det passer! Lykke til, gi en lyd når du vet noe mer. <3

    SvarSlett