mandag 22. februar 2010

Ny vertsfamilie

Da har jeg fått ny vertsfamilie. Helt utrolig hvor flaks vi hadde denne gangen. Vi har enda ikke snakket med vertsmor, så hun vet ikke hva som skjer, men om 3 kvarter skal vi dra og snakke med områderepresentanten også skal vi dra sammen tilbake til huset og snakke med vertsmor. Også pakker vi sakene våre og drar til den nye familien senere.

Den nye vertfamilien er en mann som heter Jesús, og moren hans som heter Tina. Det morsomme er at jeg faktisk har møtt disse før. Susanne, som bodde i Zaragoza i fjor, og som jeg var litt med da hun var her i høstferien, bodde hos Jesús. Og da hun var her var jeg såvidt inne og hilste på Jesús og Tina og fikk en liten omvisning i huset. Da sa de at jeg var mer enn velkommen til å komme på besøk en annen gang, men det er jo slik man sier når man er på besøk. Lite visste jeg da at jeg skulle ende opp med å flytte inn hos dem bare noen måneder senere.

Så nå skal Hannah og jeg da altså flytte inn til dem. Jesus er 38 år og jobber som politi, og Tina er 60 år og jobber som noe alá kokk. Jesús har ingen barn, men han har en niese, som dere ser på bildet under. Ellers er det vel ikke så mye mer å fortelle for øyeblikket. Vi må jo dra og møte dem, også må vi jo snakke med nåværende vertsmor. Dette kan bli litt vanskelig. Men nå vet jeg hvertfall hvor jeg skal, og at det er bra der, så nå løser alt seg. Hva var det jeg sa? Det løser seg alltid på et vis : )


6 kommentarer:

  1. Så bra at det ordet seg med ny familie. Klem fra tante Kari

    SvarSlett
  2. Flaks! sa Severin Suveren! Høres bra ut i allefall! :D

    SvarSlett
  3. Lykke til med møtet og alt :)

    SvarSlett
  4. Det har ordnet seg alt sammen nå :D

    SvarSlett
  5. Nå er du heldig Runa! <3 dere kommer til å stortrives hos Tina og Jesus, jeg savner dem skikkelig. Romet er jo lit lite som du har sett, men bedre å bo hos to så snille mennesker og bo litt tett :P Lykke til, og hils Tina og Jesus!

    SvarSlett
  6. Det tror jeg også, Susanne :D Jeg tror de savner deg veldig også. Jesús sa at en av grunnene til at han ikke egentlig ville ha flere studenter var fordi han ble så fryktelig lei seg når de dro. Jeg skal hilse til dem i morgen tidlig, når de er våkne ;)

    SvarSlett