søndag 7. februar 2010

Feiring av bursdag

Hei alle! Det ble ingen oppdatering i går. Jeg våknet sent og ble sittende og laste ned musikk, rydde og slappet av, og så plutselig var klokken 19 og Xiomara plinget på døra og lurte på om jeg var klar. Vi stakk på butikken og kjøpte pizza, brus, potetgull og ja, alt man trenger for 11 jenter som skal spise middag og kose seg.

Kvelden ble kjempefin! Utrolig koslig med alle jentene og jeg fikk masse fint! Jeg klarte jo selvfølgelig å glemme skjørtet jeg skulle ha på meg da vi skulle ut senere, men så fikk jeg en utrolig fin kjole, så da ble det den. Snakk om flaks! Fikk også et armbånd, øredobber og en stor kjærlighet hvor det sto "felicidades" Som betyr gratulerer. Da klokken var rundt 24.00 dro vi videre fra huset til Xiomara. Litt kjipt at jeg har bursdag så tidlig på året og nesten ingen av de andre har det, for vi kom jo nesten ikke inn noen steder. Derfor er det litt dumt å gå så mange sammen. Dørvaktene kan lukke øynene for 2-3 uten leg, men når 9 jenter ikke kan bevise at de "selvfølgelig" er over 18 år, og bare 3 jenter har leg som viser at de akkurat ble 18, ja da er det jo litt rart. Men, det var veldig koslig uansett.

I dag har jeg vært gansek flink igrunn. Sto opp klokken 11, gikk bort til Xiomara for å hente tingene mine som jeg la igjen der i går, kom hjem, ryddet og vasket gulvet på rommet, ryddet i klesskapet og tørket støv. Til comer(middag nr.1) kom Ana og Cesar (Ana er hun jeg bodde hos frem til 12.Januar.). Det var utrolig hyggelig å se Ana igjen. Hun sa hun skulle komme neste helg også, og da tar hun med seg Adrian også. Han er så søt! Nå skal jeg gjøre litt lekser og se på True Blood. Blir bra!

Se hva jeg får! Den var mye finere på enn hva dere ser på bildet her.

Fikk øredobber

Her har de akkurat synget bursdagssangen

Siden jeg hadde bursdag skulle jeg danse en liten dans i midten først, før alle danset en liten dans etter tur. Litt merkelig, men morro.

Xiomara, Maria og meg

Fra venstre: Maria, Monse, Marta, Erika, Marina, Claudia, Veronica, meg og Xiomara.

Erika, meg og Maria. Som dere sikkert ser på noen av bildene så er det veldig inn og ikke smile på bilder.  Man skal liksom heller "give the sexy look". I hvertfall så er det det som er meningen. Jeg har ikke helt hengt meg på den trenden. haha


Dette bildet likte jeg skikkelig godt! Det var så søtt. Maria og meg.

Litt lite og dårlig bilde, men dere ser i hvertfall hvordan kjolen jeg fikk så ut! Jeg syntes den var kjempefin.

5 kommentarer:

  1. Ahh, det sa goy ut! Jeg blir 18 snart ogsaa! Det er litt goy for alle her sier "det er jo ikke noe stort", men saa sier jeg at det er drikkealderen i Norge og da skjonner de det :P

    SvarSlett
  2. Bra du hadde en fin dag, Runa!! Mange fine gaver, og mange fine bilder :-)

    SvarSlett
  3. Så utrolig kule sko (og kjole!) ! Og jeg liker også at du nesten ikke skiller deg ut i det hele tatt fra alle de mørke helt like jentene :D

    SvarSlett
  4. Utrolig fete sko Runa, du er sannelig vakker ja :)
    Du skiller deg litt ut ja, ser jeg, må jo nesten være digg å ikke ha svart hår i Spania :p
    Håper du hadde en fin feiring, blir godt å se deg igjen, keep blogging :) <3

    SvarSlett
  5. Guro: Det var veldig morro! Nesten synd du blir 18 i USA, siden det ikke er noe stort der. Her er jo det like stort som i Norge. Stakars Hannah (vertssøster), for i Tyskland er jo myndighetsalder 16 år, så da hun ble 16 i november ble den såvidt lagt merke til.

    Mariell: Herlige gaver, og herlig dag :) Takk!

    Astrid: Tusen takk! Skoene er faktisk kjøpt på Dinsko eller noe i Norge. I sommerferien eller noe. Haha ja, skiller meg greit ut fra de andre. Er eneste blonde på hele skolen, så ALLE vet hvem jeg er.

    Vicco: Tusen takk, søteste <3 Ja, skjønner godt hvorfor noen blonde i Spania velger å farge håret mørkt mens de er her. Men det går jo greit. Alle vet at jeg har kjæreste, så ingen problemer. Jeg hadde en kjempeflott feiring! Blir kjempebra å komme hjem igjen ja =) Gleder meg!

    SvarSlett