søndag 14. februar 2010

strikkhopp

Jeg satt og så litt på bilder igjen, og denne gangen fant jeg noen morsomme bilder fra da jeg hoppet i strikk på New Zealand! DET var kick det.

Det er kanskje litt vanskelig å se, men det lille mennesket som dingler i en strikk etter beina der, det er meg. Dere kan klikke på bildene for å få dem større. Dødsskummelt å stå på toppen og bare kaste seg ut, men det var helt utrolig også, på en måte. Det må bare prøves. For det kan virkelig ikke forklares med ord.

5 kommentarer:

  1. Skal si, skal si, Runa.. visste ikke at du hadde gjort dette! Det står det respekt av, jeg hadde aldri turd!

    SvarSlett
  2. ser så gøy ut!
    klem fra Marte <3

    SvarSlett
  3. Mariell: Finner på litt sprell i ny og ne :p

    Marte: Det var det også! Og dødsskummelt.. haha klem <3

    SvarSlett
  4. Hei Runa

    Jeg er glad jeg "måtte" fotografere dette, og til alle andre; stupet er 47 meter høyt ned i Waikato river i Taupo, søk på bungy jumping på youtube og dere finner raskt noen eksempler herfra.
    Klem fra pappa

    SvarSlett
  5. Haha, ja så du slapp presset meg om du skulle hoppe selv? :p

    Stor klem <3

    SvarSlett