søndag 30. mai 2010

Fotballkamp, parken og MGP

I dag har det vært utrolig varmt! Men det har vært vind også, så var heeeelt perfekt å være ute. Hannah spillte sin siste fotballkamp også, og i den anledning dro Jesús og jeg og så på henne spille. Morro å se på, selv om de tapte med 12 mål. Hehe De ligger helt neders på tabellen så vidt jeg vet. Men noen må jo gjøre det også.


Senere dro Hannah og jeg til parken. Vi kjøpte moreller på veien og tok med oss hver vår bok. Oppskriften på kos rett og slett. Jeg leser for tiden crepusculo som er Twilight, bare på spansk. Har lest bøkene en gang før på engelsk, men nå, siden jeg er i Spania må jeg jo selvfølgelig lese på spansk. Og det at jeg har lest boka før gjør det litt lettere å henge med i handlingen, selv om jeg ikke har problemer med språket lenger. Det at det er lettere for meg å lese boka siden jeg har lest den før er egentlig bare en unskyldning for å lese den igjen. hihi. Forresten, om det er noen som skulle legge merke til at jeg har byttet klær mellom fotballkamp og tur i parken så var det fordi vi var på fotballkamp ganske tidlig og da var det ikke så varmt, men senere måtte jeg bare skifte til skjørt. Så vet dere det.


Vi lå og leste i parken i flere timer før vi plutselig så på klokken og så at den var 20.30!! Hjelpes! Vi skulle jo få med oss Melodi Grand Prix også. Så vi pakket sammen sakene og dro hjem med en gang og fikk akkurat skrudd på TVen da det startet. Ble litt skuffet over Norges sang altså. Han sang jo ikke en gang spessielt bra. Og det stuntet da det var Spanias tur kommer nok jeg til å få høre de neste dagene. Jeg synes virkelig synd på Daniel Diges (sangeren). Heldigvis fikk de synge enda en gang da. Men halo, han mannen som løp opp på scenen er jo kjent her i Spania for slike stunt. Han har visst bl.a. løpt ut på banen under en Champions League-kamp. Dette var vel noe Norge kanskje kunne greid å fange opp. Må si jeg ble litt skuffet der. Men ellers synes jeg det var bra! Og attpåtil vant Tyskland! Hannah var storfornøyd i alle fall. Og ja, jeg er oppe sent. Har sovet for mye de siste dagene, så jeg har et overskudd å bruke opp. Derfor jeg er oppe til halv 4.

4 kommentarer:

  1. Høres veldig koselig ut å være i Spania uten skolen :) Og vi har lik veske, forresten, hehe :)

    SvarSlett
  2. Hehe det er veldig deilig å være i Spania uten skolen :) Og ganske slit med skolen. Men nå som skolen er ferdig er det bare deilig. Jeg synes den veska er så fin :D

    SvarSlett
  3. Så ut som en kjempefin da!
    Gleder meg til du kommer hjem snart :)
    Klem fra Marte <3

    SvarSlett
  4. Var veldig bra :D
    Jeg gleder meg masse til jeg kommer hjem igjen!!
    Stor klem <3

    SvarSlett