tirsdag 11. mai 2010

Skolen dreper meg

Bueno.. Det er så ufattelig kjedelig på skolen nå. Alt vi gjør er øvelser til Selectividades, som er avsluttende eksamener for spanjolene. Jeg skal jo ikke gjøre dem en gang, og derfor blir det jo ekstra, ekstra kjedelig. Vi lærer egentlig ingenting heller. Har bare masse prøver også er lærerene der slik at de som har noe de lurer på kan spørre dem. Igrunn sitter jeg å gjør ingenting. De i klassen misunner meg litt da, fordi jeg er så ufattelig rolig om dagen. Altså, jeg stresser ikke som en gal som dem fordi jeg ikke skal ta de avsluttende eksamenene. Og det er jeg ufattelig glad for at jeg ikke skal. Jeg hadde strøket så det holder. Du får en prøve som innholder 12 års pensum, og all tiden du har til rådighet er 1t og 30 min å bevise hva du har lært.

Jeg leser til de siste prøvene jeg skal ha i Spania jeg, og ferdig med det. Er et ork å dra seg opp om morgenen når jeg vet at jeg ikke skal noe kult på skolen. Men må man så må man. Er ikke interessert i noe fravær nå sånn helt på slutten, når jeg nesten ikke har hatt noen ting i år. Dessuten er det jo bare 2 uker igjen med skole! Blir så utrolig deilig å bli ferdig med alt her. Men selvfølgelig veldig trist å dra. María i klassen i dag spurte for 100 gang hvor mange dager det er til jeg skal hjem. Da jeg svarte at det bare var omtrent 3 uker igjen i Spania hyler hun og sier: Neeeei! Jeg vil ikke at du skal dra! Når kommer du tilbake igjen?? Så det er jo veldig koslig da. Har planer om å dra tilbake under Pilares, som er feiringen til Zaragoaza. Da er det en uke med bare masse fest og morro. Var jo med på det i fjor også, men da snakket jeg ikke så mye, så skjønte jo bare halvparten av det som skjedde rundt meg. Haha

2 kommentarer:

  1. Jassa saa du kommer hjem snart du ogsaa! Hva er datoen? :)

    SvarSlett
  2. Jeg kommer hjem om bare 24 dager =) Daten er 5.Juni. Så da sees vi snart i Norge! <3

    SvarSlett