lørdag 1. mai 2010

11 kommentarer:

  1. HA HA HA HA HA HA HA HA HA ! BRUNOST PÅ PIZZAEN ! DET ER DET VÆRSTE ! ... HA HA HA ! Ellers så er jeg helt enig i at kjolen din var nydelig! Vi skal også ha avslutningsfest, og jeg har enda ikke funnet kjole, det haster vel kanskje litt. ha ha. Fine bilder av deg og Jesper også!

    SvarSlett
  2. Yo lo sé!! Jeg fikk helt hakeslep jeg :p Har liksom ikke tenkt på å si at man ikke bruker brunost til slikt, ettersom det er så innlysende i Norge. haha Men dødsmorsomt! Tusen takk :) <3

    SvarSlett
  3. Runa,,,, me ha encantado la comida de hoy ,,,, ha sido tan divertida,, con el queso noruego en la pizza española,,hahahhahah, Kult!!!!

    también decirte que estoy muy contento con tu nota de filosofia , y sé que has estudiado muchisimo,,, y al final todo tiene su recompensa,,,

    Sé lo dificil que es estudiar en español y se que estas haciendo un gran sacrificio por aprobar,,.
    Nosotros tequeremos mucho,,,
    Jesús y tina

    SvarSlett
  4. Lina Lillejordet1. mai 2010 kl. 21:20

    hahaha, har hatt litt samme erfaring selv med brunost. Hun jeg bodde hos i Jeresy laget en salet der hun puttet brunostterninger oppi:P

    Og kjolen var forresten rålekker:D

    SvarSlett
  5. Så koselige bilder!
    kjolen var kjempefin! skjønner at du ble bergtatt :P
    brunost ja, misforstått litt! hehe
    klem fra Marte <3

    SvarSlett
  6. Gratulerer med ståkarakter! Sykt digg å vite at alt strevet paid off! Og syyykt fin kjole! :D

    SvarSlett
  7. Haha, morsomt med brunosten! Gratulerer med filosifien! :D

    SvarSlett
  8. Takk for så mange søte kommentarer! :D

    Jesús y Tina: Haha yo también me he gustado la comida, aunque el queso normalmente no utilizamos así :p hahaha Estoy supercontenta con la nota de filosofía! Había estudiado mucho y creo que había merecido la nota. Os quiero mucho! Besitos

    Lina: Ja, jeg tentke faktisk på det. De kan jo ikke vite hvordan man bruker osten og hvordan man ikke bruker den selvfølgelig, men det har liksom ikke falt meg inn engang å fortelle dem det, ettersom det er så obvious for meg. Syns du det?:) Den kan lånes når jeg kommer hjem. hihi

    Marte: Takk! Er ikka alltid så lett å vite slikt. haha Klem <3

    Astrid: Takk takk! Ja, noe må jeg jo få igjen til slutt. <3

    Anniken: Tusen takk! <3

    SvarSlett
  9. Så fine bilder av deg og Jesper. Men han var så kort på håret! Churros con chocolate nam nam. Mvh tante Kari

    SvarSlett
  10. Gratulerer med filosofien! Vi fikk aldri smakt på Churros con chocolate,er det godt? Hva er den brune stanga?

    SvarSlett
  11. Tante Kari: Tusen takk! Ja, han klippet seg for en stund tilbake. Churros med chocolate er kjempegodt!

    Mamma: Tusen takk :) Nei, det får bli nestegang. Den brune stanga er det som kalles Churros. Og koppen med sjokolade er det som kalles chocolate. Hehe

    SvarSlett