søndag 23. mai 2010

Masse bilder

Til tross for at jeg er syk kunne klarte jeg ikke holde meg inne lenger. Når det er 30 grader, helt klar himmel og sol MÅ man jo ta seg en tur til parken. Så Hannah og jeg pakket hver vår bag, tok med oss skolearbeid, kjøpte oss noe godt og dro avgårde til El parque grande (den store parken). Vi ble sittende en god stund å snakke, lese blader, studere litt, og se på alle folkene som kom og gikk.

Jeg fant noen andre bilder også fra her om dagen da vi var i en annen park fro å ta noen bilder sånn før jeg drar. Her kommer noen av dem også.

Meg og Xiomara

Alle jentene. Xiomara, Marta, María, Marina, Ana og Erika

María


Meg og María


Hannah og meg i parken

max chillaxing

Well hello there Frk. Pukkelrygg




6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, Runa!! Nå er det ikke lenge igjen til ferie!!

    SvarSlett
  2. Takk, Mariell :) Gleder meg noe sykt til ferie! Har bare to prøver igjen og så har jeg 3 måneder ferie. Blir herlig det! :D

    SvarSlett
  3. Skulle ønske eg og kunne være i El parque grande no!

    SvarSlett
  4. Hei Runa! =)

    Ville bare si at jeg har fulgt med på den veldig kule bloggen din i flere måneder nå:D Skal selv til Spania som utvekslingsstudent det kommende skoleåret og føler at bloggen din har gjort meg mer forberedt på det som vil komme. Det virker som at du virkelig har hatt en "utrolig reise". Så takk skal du ha for en kjempe morsom, søt og lærerik blogg!

    - Sofie (Vet ikke om du husker meg, men jeg sendte deg en mail tidligere i år)

    SvarSlett
  5. Hvet du om noen utvekslingsblogger som noen som har vært i spania tidligere har skrevet?

    SvarSlett
  6. Anniken: Hihi ja det er bare aa komme :D

    Sofie: Tusen massevis av takk skal du ha! Saa utrolig koslig :) Jeg prover saa godt jeg kan aa beskrive hvordan det er aa bo i Spania og jeg haaper at jeg har hjulpet noen i hvertfall med aa reise paa utveksling og at det slettes ikke er saa skummelt som man kanskje skulle tro. For meg har det i alle fall gaatt veldig bra, og jeg har kost meg masse! Jeg har virkelig faatt en utrolig reise. Hilsen Runa

    Solveig: nja skal vi se. www.annikenizaragoza.blogspot.com
    Flere vet jeg faktisk ikke. Det var den bloggen jeg leste for jeg dro, og den hjalp meg masse. Om du ser paa venstre side av bloggen her saa er det noen linker der til andre jenter som bor i Spania i aar ogsaa. :)

    SvarSlett