onsdag 26. mai 2010

Shopping på G

Da var jeg kommet hjem fra shopping med Hannah! Har kjøpt en god del faktisk. Men jeg har nesten ikke brukt noe penger. Var på Primark og der er alt så syyyykt billig! Kjøpte lommebok til 40 kroner, 3 par solbriller til 35 kroner, en tunika 80 kroner, en genser 50 kroner. Ja, dere skjønner greia. Det er billig. Kjøpte dessuten to par sko som begge kostet 24 kroner. haha latterlig billig. Er nok ikke beste kvalitet, det kan jeg si meg enig i, men nå er ikke jeg den som bruker samme genseren 100 ganger på rad, så slitesterkt trenger det ikke nødvendigvis være.Bare den kan vaskes uten å gå istykker går det greit for meg. Og øredobber, smykker, armbånd osv har de masse av, så jeg er helt i himmelen hver gang jeg drar dit. Kommer hjem med så mye fint!

Utrolig hva de selger her i Spania altså. Denne t-skjorta er med alle årene Tyskland har vunnet Champions League. Jeg kan ikke helt se hvordan den skal selge godt i Spania ettersom det var Spania som tapte. Men Hannah likte den i allefall veldig godt. hehe

Lite bilde av øredobbene jeg kjøpte. De kostet 24 kroner, bare sånn for å ha skrevet det.


En smule dårlig bilde, men dere ser greia.

Skulle nesten trodd jeg var litt gæ-ærn

4 kommentarer:

  1. Hei du!
    Har du glemt at du sendte 15 kg klær og ting hjem i forrige uke, slik at du ikke skulle få overvekt på flyet? Da er det jo ikke så smart å kjøpe en masse ting igjen!
    Nå drar du til Madrid for å hente passet?

    SvarSlett
  2. Her er r'en jeg glemte i når.

    SvarSlett
  3. Niice! Eg og elsker primark! Tok helt av når eg var på plaza :P

    SvarSlett
  4. Mamma: Jada jada :) Jeg sendte jo hjem for at jeg skulle ha litt ekstra plass til shopping! Hehe Om man tenker over det så tjener jeg utrolig mye på å shoppe her enn i Norge. Penger spart er penger tjent! hehe

    Anniken: Jeg også! :D

    SvarSlett