lørdag 22. mai 2010

Er det mulig?!

Er det mulig? Jeg har ikke vært sånn ordentlig syk i hele år, men nå, nå som skolen nesten er ferdig, sommeren er kommet for fullt, vi har planer om å gjøre en hel masse kult, DA skal jeg plutselig bli syk. Tenkte bare å informere om at jeg har feber, dedd dese, en svært sår hals og lite energi til å gjøre noe som helst. Jesús var overbevist på at jeg har allergi mot pollen eller noe liknende, men jeg er ikke så sikker på det egentlig. Har aldri vært det før. Så ja. Aquí estoy..

Jeg skal ikke legge ut noe bilde av meg som syk tror jeg. Synes synd nok på Hannah som må dele rom det lille slaktet som ligger i senga ved siden av henne.. Håper det er like herlig vær hjemme i Norge som her, og at dere får utnyttet lørdagen litt bedre enn hva jeg får.

6 kommentarer:

  1. kjipt å bli syk no! God bedring :)

    SvarSlett
  2. Uffda, Runa.. Høres ikke noe gøy ut.. men ps: pollenallergi kan komme som lyn fra klar himmel, så om du er usikker, burde du teste deg. Håper du blir frisk igjen snart! God bedring <3

    SvarSlett
  3. Ikke så veldig gøy nei :p Nyser absolutt hele tiden, men jeg har ikke noe rennende eller såre øyne eller noe slikt. Om det ikke går over etter en stund så sjekker jeg meg når jeg kommer hjem til Norge. Takk :)

    SvarSlett
  4. Tror nok det er forkjølelse! Man får vanligvis ikke feber av alergi!

    SvarSlett
  5. Nei jeg tror det er forskjolelse jeg ogsaa :) Begynner aa slippe taket naa.

    SvarSlett