torsdag 20. mai 2010

Ferdig med geografi!

Gladmelding! Jeg er offisielt ferdig med geografi for alltid. Utrolig deilig. Jeg har jo egentlig ikke noe imot faget geografi, men den læreren jeg har hatt i år har virkelig ikke vært noe særlig. Men nå er jeg endelig ferdig. Prøven gikk mot alle odds ganske bra, tror jeg. Man kan jo aldri vite med hun dama, så jeg får vente til jeg får prøveresultatene med å hoppe i taket. Men jeg ser en liten mulighet for at jeg kan bestå geografi til slutt.

Hadde prøve i matte også. Den gikk så dårlig som den kunne gått. Prøven inneholdt alt vi har gjort i hele år i matte, og jeg har ikke skjønt særlig mye utenom det nest siste kapittelet vi hadde om. Den er jeg 100% sikker på at jeg ikke kommer til å bestå. Men det hadde jeg ingen forhåpninger om heller.

I morgen er det Lengua og Fundamentos som står for tur. Jeg og Fran i klassen er de eneste som må opp i nesten alle fag. Og siden vi har alle de samme fagene, tar vi de samme prøvene også. Så vi har endt om med å lese til prøvene sammen på biblioteket på skolen. Litt hyggelig å ha noen å lese sammen med da. Veldig få av mine venninner er på skolen disse dagene, ettersom de har bestått de fleste fag og slipper å ta dem opp. Heldige de er.

Bilder fra middagen med laget er forresten lagt ut på Tuenti nå, så da "print-screener" jeg selvfølgelig og legger dem ut så dere også kan få se.

Ikke rart alt av klær man har på seg lukter røyk dagen etterpå. Se hvor grått det er der!

Julia, meg og Bea

meg, Carmen og Mapi

10 kommentarer:

  1. Ja, kjempefine bilder! Og jeg kjenner godt til den følelsen av å "være ferdig" med et fag. Da kjennes skuldrene 10 kg lettere ut. Jeg for min del syntes det er trist at selve skole-spania går mot slutten, men etter at skolen er ferdig så skal jeg jo hjem, så da gjør det ikke noe, ha ha. Stå på videre med de siste eksamene!!!

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder;D
    fin blogg!

    SvarSlett
  3. Ruth-Sofie: Tusen takk!

    Mariell: TakkTakk:) Utrolig digg å være ferdig med noen fag ja. De to vanskeligste er jeg jo når ferdig med. Litt trist at det hele går mot slutten, men på den annen side så blir det veldig deilig å komme hjem også. Det skal jeg!

    SweetBeauty: Tusen takk!

    SvarSlett
  4. Fine bilder! :)
    lykke til med resten av prøvene :D

    SvarSlett
  5. så fine bilder :D
    ha en fin dag :)

    SvarSlett
  6. Lykke til med prøvene? Hvor mange eksamener må du ta? Og hva skjer med fag som norsk? Må du ta det igjen på noe vis?

    SvarSlett
  7. takktakk! Jeg må ta eksamener i alle fag. Eller, dvs jeg har tatt eksamener i alle fag. Og de jeg strøk holder jeg på å ta opp igjen nå. Jeg kan skrive et innlegg og forklare det nærmere ;)

    SvarSlett