onsdag 19. mai 2010

siste innspurt

Har ikke rukket å poste noen ting på flere dager nå, ettersom vi har så ekstremt med prøver. I dag var faktisk siste vanlige dag på skolen. Nå er det bare 4 skoledager igjen hvor jeg skal ta opp igjen de fagene jeg har strøket. Ikke at jeg tror jeg kommer til å bestå så utrolig mye mer, men jeg skal forsøke i alle fall. Det sier seg jo litt selv da at det kan bli vanskelig å ta opp igjen  alt man har hatt om i matte eller geografi f.eks. på en prøve som varer 1 og 1/2 time. I morgen har jeg nemlig matte og geografi. Egentlig har jeg engelsk også, for læreren bestemte at alle måtte stille til engelskprøven uansett om man hadde bestått eller ikke, bare for å forsøke å få en bedre karakter. Men så sa hun:

"Alle er nødt til å stille til prøven i morgen, for å prøve å få bedre karakter. Unntatt María og Runa da for de kan ikke få noen bedre karakter. "

Haha Det var litt morro. Da har hun altså sagt at vi kommer til å få 10 i engelsk. Litt deilig at det i det minste er ett fag jeg virkelig får til her. Jeg fikk tilbake en historie og en matteprøve i dag. Fikk 3 i historie og 2.8 i matte. Tipper jeg kommer til å ende opp med 3 i begge fag når jeg drar hjem. Men jeg tror det skal holde til å komme inn igjen i 3.klasse. Det gjenstår jo bare å se. Skikkelig spennende det der. Har snakket så vidt med de som bestemmer det hjemme, og jeg skal til skolen på Nesodden og snakke med dem allerede første uka etter at jeg har kommet hjem.

Men nå må jeg lese videre på geografi og matte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar