torsdag 18. mars 2010

Rolig ettermiddag

Jeg har lite å skrive om for tiden. Ingen prøver før til nesteuke, så nå går jeg igrunn bare rundt å venter på at dagene skal gå slik at familien kommer litt fortere på besøk. Jeg synes tiden siden jul bare har sust av sted jeg! Egentlig tiden helt siden jeg kom til Spania. Tror det er noe som går igjen på alle utvekslingsblogger. Alle sier at tiden går så ufattelig fort. Men det gjør faktisk det.

I morgen skal jeg sammen meg María og Xiomara fra på en slags fiesta. Jeg er ikke heeeelt sikker på hva greia er enda, men vi skal i alle fall fra allerede rundt klokken 4 for å kjøpe litt mat og sånn til senere på kvelden. Etter det drar vi rett til området hvor fiestaen skal være. Vi måtte kjøpe inngangsbilletter, og ingen av de andre i klassen rakk å kjøpe siden de ble fort utsolgt. Hadde litt flaks, for María var å kjøpte for meg samme dag som de ble utsolgt. Skal huske på å ta med meg kameraet denne gangen, og ha batteri på det i tillegg. Så da kommer det bildet snart. Jeg skulle jo ta bilder i dag mens vi spiste comer, men i dag spiste jeg alene, siden Jesús er på en avslutningsmiddag for en kollega, Tina jobber og Hannah er i Valencia. Stille og rolig med andre ord. Men jeg regner med at Tina er her vært øyeblikk.

Er det noen som lurer på noe kanskje? Jeg er litt tom for hva jeg kan skrive om. Men vent litt, jeg skal raide Tuenti for bilder tror jeg, også skal jeg snekre sammen et innlegg om spansk klesstil. Det blir morro det. haha

4 kommentarer:

  1. ha ha ha ha ha, venter i spenning, Runa! spansk klesstil (og sminkestil) er virkelig noe for seg selv. Få et bilde av de som har 1 cm tykk eyeliner-strek både over og under øynene da!

    SvarSlett
  2. finn bilder ja!! såg du det innlegget eg hadde om spansk klesstil? haha, det var morsomt =)

    SvarSlett
  3. finn bilder ja! Såg du det innlegget eg hadde om spansk klesstil? tidi altså :P

    SvarSlett
  4. Jeg skal se om jeg finner et bilde av typisk spansk sminke ;) haha morro!

    SvarSlett