fredag 26. mars 2010

Endelig er familien her!

Nå har mamma, pappa, Lina, Olav og farmor kommet til Zaragoza, og vi sitter å slapper av på hotellrommet. Skal ut å spise nå snart. Blir tidlig middag på meg i dag da. Er jo vant med å spise ganske sent, men nå må jeg jo venne meg litt til norske tider.

Utrolig, kjempesuperkoselig når jeg møtte alle sammen igjen på togstasjonen. Lina og Olav kom løpende fra den ene kanten av stasjonen, og jeg løp fra andre siden. Nesten litt sånn filmaktig. Og på midten ble det kjempegruppeklem. Så kom farmor, mamma og pappa litt etter. Litt tårer ble det jo også.

Men nå skal vi ut å spise. Ikke regn med at jeg skriver laaaange avdrag av hva vi driver med disse dagene. hehe Nå er det familietid og bare kos. Over og ut for denne gang!


4 kommentarer:

  1. Glad paa dine vegne altsaa! Maa vaee herlig aa se de etter saa lang tid!

    SvarSlett
  2. Høres kjempekoselig ut, Runa!
    klem fra Marte <3

    SvarSlett
  3. Høres kjempekoselig ut, Runa!
    Klem fra Marte <3

    SvarSlett
  4. Superkoslig å ha dem her :D Stor klem fra Runa <3

    SvarSlett