onsdag 3. mars 2010

Jeg er i live

Kjedelig å lese bloggen min om dagen, jeg er klar over det. Greia er at jeg har så ekstremt mye prøver nå, så jeg har ikke tid til å oppdatere eller skrive lange avhandlinger om hva jeg driver med. Når sant skal sies så gjør jeg ikke stort annet enn å lese til prøver og dra på trening. Litt kjedelig å lese om det hver dag også. Hadde to prøver i dag, og har to prøver i morgen. Engelskprøven i dag gikk veldig bra, og geografiprøven gikk veldig dårlig. Men geografi gikk dårlig for de fleste spanjolene også fordi prøven var så vasnkelig.

Jeg skulle bare fortelle at jeg er fortsatt i live. Også kommer det en litt lenger oppdatering, noen bilder og sånt til helgen. Jeg har forresten puente (langhelg), så fredagen er fri for oss som bor i Zaragoza. Herlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar